شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۱:۳۴:۴۸

از لحاظ پزشکی امکان حیات ایشان وجود ندارد

از لحاظ پزشکی امکان حیات ایشان وجود ندارد اما خبر فوت را باید خانواده ایشان اعلام کنند

آخرین وضعیت جسمی آیت‌الله شاهرودی/

از لحاظ پزشکی امکان حیات ایشان وجود ندارد

یک عضو دفتر آیت‌الله هاشمی شاهرودی رئیس مجلس خبرگان رهبری از وخامت وضعیت جسمی آیت‌الله هاشمی شاهرودی خبر داد و گفت: متأسفانه وضعیت هوشیاری (GCs) آیت هاشمی شاهرودی بسیار نامناسب است.

وی گفت: پزشکان در حال تلاش برای بهبود وضعیت آیت‌الله هاشمی شاهرودی هستند اما وضعیت جسمی ایشان اصلاً مناسب نیست.

خبر فوت را باید خانواده اعلام کنند
یکی از اعضای تیم پزشکی آیت الله هاشمی شاهرودی گفت: از لحاظ پزشکی امکان حیات ایشان وجود ندارد اما خبر فوت را باید خانواده ایشان اعلام کنند.

در همین حال یکی از مسئولان بیمارستانی که آیت‌الله هاشمی شاهرودی در آن بستری است، اعلام کرده‌است که هنوز دستگاه‌های پزشکی را از وی جدا نکرده‌اند.

آیت‌الله هاشمی شاهرودی که آخرین در تاریخ 16 تیر 97 در جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام شرکت کرده بود از چندی پیش و به دلیل تشدید بیماری خود در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شده است.

قبول داریم که این دفعه حال آیت‌الله شاهرودی وخیم‌تر است

هادی کاظمی، رئیس بیمارستان خاتم‌الانبیا در گفت‌وگو با خبرنگاران حاضر در بیمارستان در ارتباط با آخرین اخبار از سلامت آیت الله هاشمی شاهرودی گفت: اتفاق جدیدی نیافتاده است و حال ایشان همانند چند روز گذشته است.

وی در واکنش به اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌ها و فضای مجازی گفت: ایشان در قید حیات و زیر دستگاه هستند.

کاظمی تصریح کرد: من همین الان از‌آی سی یو آمده‌ام. حالشان مثل دیروز است که زیر دستگاه مراقبتی بودند امروزم هم همین طور است.

وی با تکذیب خبر فوت آیت‌الله هاشمی شاهرودی تصریح کرد:  برای شفای ایشان دعا کنیم. بار اولی نیست که در‌ آی سی یو بستری می‌شوند.

رئیس بیمارستان خاتم‌الانبیا خاطرنشان کرد: قبول داریم که این دفعه حالشان وخیم‌تر است؛ اما هم در قید حیات هستند و هم زیر مانیتور مراقبتی اوضاعشان رصد می‌شود.

مردم دعا کنند
پرویز داودی مسئول دفتر آیت‌الله سیدمحمود هاشمی‌شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دقایقی پیش در بیمارستان محل بستری شدن وی  با حضور در بیمارستان خاتم‌الانبیاء در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت جسمانی وی گفت: شما اطلاع دارید که آیت‌الله هاشمی شاهرودی با توجه به مریضی که داشتند مدت‌ها بود که تحت درمان بودند و هفته قبل هم به علت آنکه نیاز بود به آی‌سی‌یو منتقل شدند و در آی‌سی‌یو هم دستگاه‌های لازم به ایشان وصل شد.

وی ادامه داد:‌ایشان هم اکنون در آی‌سی ‌یو هستند و علائم حیاتی دارند و همه علائم حیاتی ایشان تحت کنترل است.

مسئول دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام از مردم خواست جهت شفای وی دعا کنند.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت