جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۴:۵۷:۲۰

ارسال 3 کاروان کمک های مردمی به جبهه مقاومت از استان مرکزی

۳ کاروان از کمک‌های مردمی استان مرکزی به جبهه مقاومت پس از جمع‌آوری در سطح استان، به این مناطق ارسال شد.

فرمانده سپاه ناحیه اراک؛

ارسال 3 کاروان کمک های مردمی به جبهه مقاومت از استان مرکزی

کمک های مردمی به جبهه مقاومت

به نقل از تسنیم، آخرین روزهای دی‌ماه سال95 بود که فرمانده سپاه اراک از کمک‌های مردم استان مرکزی به جبهه مقاومت به سوریه خبر داد و از مردم خواست برای کمک به جبهه مقاومت پیش قدم شوند.

محمدرضا رضایی با اشاره به برنامه جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای رزمندگان مدافع حرم به خبرنگار تسنیم گفت: یکی از وظایف ما در زمینه کمک‌رسانی به جبهه مقاومت رساندن کمک‌های مردمی به رزمندگان است و در این زمینه ستادهای پشتیبانی در راستای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سراسر کشور تشکیل یافته است.

وی افزود: وسایلی اعم از مواد غذایی، پوشاک، وسایل گرم‌کننده و وسایل پخت غذاهای گرم در این ستادها جمع‌آوری و به مناطق درگیر عملیات ارسال می‌شود و پایگاه‌های مقاومت بسیج مسئولیت جمع‌آوری این کمک‌ها را به عهده گرفته‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه اراک تصریح کرد: تمامی این کمک‌ها مردمی بوده و توسط پایگاه‌های بسیج جمع‌آوری شده‌اند و از سمت هیچ ارگانی کمکی به این مجامع نشده است.

3 کاروان از کمک‌های مردمی استان مرکزی به جبهه مقاومت ارسال شد

مسئول ستاد جمع‌آوری کمک‌های مردمی استان مرکزی به جبهه مقاومت با اشاره به حمایت مردم استان از جبهه مقاومت گفت: مردم استان مرکزی با الگوگیری از فرهنگ 8 سال دفاع مقدس این‌بار هم رزمندگان و مجاهدان اسلام در جبهه حق علیه باطل را تنها نگذاشتند و با اهدای کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود از مدافعان حرم حمایت کردند.

قلعه افزود: ستاد پشتیبانی کمک به جبهه‌های مقاومت در ابتدا به صورت پراکنده کمک های مردم را جمع آوری و به تهران ارسال می‌کرد که از 15 آذر ماه95 با تشکیل قرارگاه زینب(س) در تهران دفاتر استانی نیز تشکیل شده و با تشکیل این دفاتر جمع آوری کمک‌های مردمی با ساماندهی بهتری صورت گرفت.

وی ادامه داد: تاکنون 3 کاروان از کمک‌های مردمی استان مرکزی در راستای حمایت و پشتیبانی از مدافعان حرم در جبهه مقاومت به مرکز ارسال شده که یکی از این کاروان‌ها قبل از تشکیل ستاد بوده است.

قلعه با بیان اینکه ارزش ریالی کاروان کمک‌های ارسالی استان به جبهه مقاومت بالغ بر 250 میلیون تومان بوده است، گفت: لباس گرم، پتو، خرما و کنسرو بیشترین مایحتاج رزمندگان و اهدایی مردم به جبهه مقاومت بوده که کمک های نقدی و غیرنقدی مردم استان مرکزی نمونه بارزی از حمایت و پشتیبانی از جبهه مقاومت اسلامی و مدافعان حرم در منطقه است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت