یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۰:۴۷:۱۹

ارسال ۲۵ اثر به تئاتر قرآنی استان مرکزی/آغاز بازبینی آثار

دبیر اجرایی بخش تئاتر هفته قرآن و عترت استان مرکزی گفت: در مجموع ۲۵ اثر؛ ۷ تئاتر خیابانی و ۱۸ اثر صحنه‌ای به بخش تئاتر هفته قرآن و عترت ارسال شد که بازبینی آغاز و نتایج به زودی اعلام می‌شود.

سلطانی خبر داد:

ارسال ۲۵ اثر به تئاتر قرآنی استان مرکزی/آغاز بازبینی آثار

شهرام سلطانی، دبیر اجرایی بخش تئاتر هفته قرآن و عترت استان مرکزی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، با اشاره به پایان مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنوراه گفت: در مجموع ۲۵ اثر؛ ۷ تئاتر خیابانی و ۱۸ اثر صحنه‌ای به بخش تئاتر هفته قرآن و عترت ارسال شد.

وی ادامه داد: امروز ۱۳ آبان‌ماه بازبینی آثار با حضور افق ایرجی، علی گودرزی و حمید یوسفی در فرهنگسرای آئینه اراک آغاز شده و تا عصر ادامه دارد، نتایج نیز نهایتاً تا پنجشنبه همین هفته اعلام می‌شود، از ۲۵ اثر ۸ یا ۹ اثر برای اجرا و داوری در جشنواره تئاتر قرآنی که اوایل دی ماه برگزار خواهد شد انتخاب می‌شوند.

سلطانی افزود: آثار راه یافته به جشنوراه نهایتاً در ۳ روز برای عموم اجرا و در بخش‌های مختلف از جمله بازیگری، کارگردانی، طراحی صحنه و نویسندگی داوری می‌شوند از نفرات و آثار برتر نیز تجلیل خواهد شد داوران جشنواره هنوز مشخص نشده است.
دبیر اولین جشنواره تئاتر قرآنی استان مرکزی با تأکید بر اینکه قرآن کتاب جامع مسائل زندگی است گفت: تأکید ما در بخش تئاتر هفته قرآن و عترت بر مفاهیم قرآن است و لزومی ندارد اثر، روای یک داستان یا شخصیت قرآنی باشد آسیب‌های اجتماعی و ناهنجاری‌های جامعه همگی قابل بررسی از نگاه قرآن هستند و کارگردان کافی است عینک قرآنی به چشم بزند.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت