شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۲۰:۴۵:۳۰

اردوهای “راهیان نور” فرهنگ ایثار و فداکاری را به دانش‌آموزان آموزش می‌دهد

فرمانده سپاه ساوه با بیان اینکه اردوهای “راهیان نور” فرهنگ ایثار و فداکاری را به دانش‌آموزان آموزش می‌دهد گفت: راهیان نور، نسخه شفا بخش و عامل تداوم و حفظ انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه ساوه:

اردوهای “راهیان نور” فرهنگ ایثار و فداکاری را به دانش‌آموزان آموزش می‌دهد

راهیان نور

اردوهای “راهیان نور” فرهنگ ایثار و فداکاری را به دانش‌آموزان آموزش می‌دهد

به نقل ازخبرگزاری تسنیم،در حاشیه اعزام نخستین کاروان دانش آموزی دختر ساوه به مناطق عملیاتی  هشت سال دفاع مقدس با تاکید بر ضرورت ترویج تفکر بسیجی اظهار داشت: توسعه و ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی، تبیین مفاهیم ارزشمند ایثار، شجاعت و فداکاری و توسعه فرهنگ شهادت باید برای نسل امروز تبیین شد و برنامه راهیان نور می تواند در تحقق این مهم تاثیر گذار باشد.

وی افزود: بازگو کردن مرام شهدا برای زائران سبب ایجاد محبت شهدا در دل آن‌ها می‌شود‌ و زائران با حضور در این یادمان‌ها با سیره شهدا آشنا می‌شوند، هر چقدر از سیره شهدا بی‌کم و کاستی برای مردم نقل شود، مردم به خودی خود به شهدا نزدیک می‌شوند و این می‌تواند مهم‌ترین دستاورد راهیان نور باشد.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه تصریح کرد: 280 دانش آموز دختر مقطع متوسطه در قالب 7 اتوبوس به عنوان نخستین کاروان دانش آموز دختر از شهرستان ساوه به مدت سه روز به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

سرهنگ رسولی بیان کرد: در این سفر از یادمان عملیات والفجر8 ،معراج شهدا،منطقه عملیاتی فتح المبین و زیارت قبر مطهر حضرت دانیال نبی(ع) بازدید می‌کنند.

وی ادامه داد: دشمن درصدد است تا با ناتوی فرهنگی اعتقادات و آرمان‌های جامعه اسلامی به ویژه نسل آینده را تغییر دهد همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند راهیان نور می‌تواند در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اثرگذار باشد و در نهایت ضامن بقای نظام اسلامی باشد.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت