چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۶:۰۳:۳۸

اردوهای راهیان نور تقویت کننده روحیه انقلابی در نسل جوان است

نماینده اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری اردوهای راهیان نور اقدامی تاثیرگذاری به منظور تقویت روحیه دینی و انقلابی در نسل جوان است.

نماینده اراک، خنداب و کمیجان در مجلس:

اردوهای راهیان نور تقویت کننده روحیه انقلابی در نسل جوان است

راهیان نور

اردوهای راهیان نور تقویت کننده روحیه انقلابی در نسل جوان است

به نقل از مهر، علی اکبر کریمی روز شنبه در مراسم اعزام اولین گروه دانش آموزی کاروان راهیان نور استان مرکزی به مناطق عملیاتی جنوب در اراک اظهار داشت: اعزام دانش آموزان به مناطقی مثل شلمچه از طریق کاروان راهیان نور باعث آشنایی بیشتر آن ها با مناطق عملیاتی سال های دفاع مقدس می شود و رشادت های شهدا و ایثارگران را برای این نسل تبیین می کند.

نماینده اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین توضیحات راهنماها برای دانش آموزان باعث آشنایی بیشتر نسل جدید با رشادت ها، ایثار و گذشت شهدا، فرماندهان شهید و عملیات هایی که در این مناطق اتفاق افتاده است می شود.

نماینده اراک، خنداب و کمیجان در مورد فواید اردوهای راهیان نور بیان داشت: قطعا این موارد تقویت کننده روحیه انقلابی و ایثارگری در دانش آموزان می شود که دستاورد بسیار خوبی برای ساخت شخصیت آن ها دارد.

نماینده اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان ساخت: این سفر نسل جدید را با مناطق جغرافیایی، مناطق جنگی و مرزی کشور آشنا می سازد که به لحاظ علمی و آشنایی های عمومی هم برای این افراد بسیار مفید واقع خواهد شد.

همچنین در این مراسم محمدرضا رضایی، فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت: در سال تحصیلی جدید پنج هزار دانش‌آموز از نقاط مختلف این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شد.

وی افزود: هر کاروان راهیان نور دانش‌آموزی شامل حدود ۲۵۰ دانش‌آموز است که همراه با یک روحانی و یک راوی دفاع مقدس در قالب شش دستگاه اتوبوس از مناطق عملیاتی بازدید می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه اراک خاطرنشان ساخت: اعزام در این مرحله تا اسفندماه سال جاری ادامه خواهد دا

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت