دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۴:۴۵:۵۹

ارتقاء امنیت ترافیکی و انتظامی مهمترین راهبرد پلیس در استان مرکزی است

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: ارتقاء امنیت ترافیکی و انتظامی مهمترین راهبرد پلیس در استان مرکزی است.

ارتقاء امنیت ترافیکی و انتظامی مهمترین راهبرد پلیس در استان مرکزی است

ارتقاء امنیت ترافیکی و انتظامی

ارتقاء امنیت ترافیکی و انتظامی مهمترین راهبرد پلیس در استان مرکزی است

به نقل ازتسنیم،سرهنگ یوسف سپهوند ظهر امروز در دومین جلسه قرارگاه نوروزی امام علی(ع) فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به ارتقاء کیفیت خدمت‌رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی اظهار داشت: تشکیل قرارگاه نوروزی امام علی(ع) با هدف  اجرای صحیح برنامه‌ها و ارتقاء کیفی خدمت‌رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی در ایام تعطیلات در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی افزود: اخلاق‌مداری، انضباط و توسعه کیفی عملکرد کارکنان در خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی از مهم‌ترین مؤلفه‌های مورد تأکید نیروی انتظامی است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: برنامه‌ریزی و پیش‌بینی کارشناس با محورافزایش احساس امنیت اجتماعی در ایام تعطیلات نوروز و دستیابی به موفقیت و رضایت شهروندان تبیین و تدوین شده است.

سپهوند بیان کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی استان مرکزی، دقت و توجه به ارتقاء افزایش کیفیت در بخش‌های انتظامی و ترافیکی اهمیت بسیاری داشته  و فرماندهان و مدیران باید در این زمینه با دقت و هدفمندی برنامه‌ریزی کنند.

وی عنوان کرد: ازجمله ملزوماتی که نیروی انتظامی درراستای افزایش احساس امنیت اجتماعی ایام تعطیلات نوروز به آن توجه و تأکید دارند، اشرافیت، کنترل و نظارت بر عملکرد واحدهای انتظامی با اولویت پیشگیری و همچنین برخورد قاطع با ناهنجاری‌های اجتماعی بوده است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: اجرای مأموریت‌ها با رصد و تحلیل روزانه و اتخاذ راهکارهای کاربردی با هدف پیشگیری از جرائم توسط برنامه ریزان انجام گرفته و تعامل واحدهای انتظامی در کیفی سازی مأموریت‌ها که از مؤلفه‌های اثربخش در کاهش جرائم است مورد تأکید قرارداد.

سپهوند با بیان اهمیت ایجاد بسترامنیت اجتماعی با همراهی شهروندان گفت: ارتقاء و آموزش عمومی در بسترسازی امنیت مطلوب دارای اهمیت بالایی است، نگاه اجتماعی در حوزه‌های مختلف می‌تواند درراستای آشنایی شهروندان و به‌ویژه مسافران نوروزی در ایجاد امنیت اجتماعی در ابعاد مختلف بسیار تأثیرگذار باشد.

وی ادامه داد: ارتقاء امنیت ترافیکی و انتظامی در تعطیلات نوروز بر اساس توسعه نظم و قانون‌مداری همراه با مشارکت‌های اجتماعی راهبرد اجرایی پلیس میسر می‌شود که باید کارشناسان اجتماعی در این حوزه بسیار فعال و پویا عمل کنند

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی با تاکید بر برخورد جدی با رانندگان متخلف به هدف حفظ حقوق رانندگان قانون‌مدارگفت:  برای رسیدن به امنیت اجتماعی مدنظر و مطلوب طرح تشدید برخورد پلیس با رانندگان متخلف در ایام تعطیلات نوروز باهدف افزایش ایمنی ترافیکی وهمچنین آرامش و امنیت رانندگان قانون‌مدار با جدیت در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت