جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۸:۳۳:۴۴

حفظ و حراست از انقلاب اسلامی ادامه دادن راه شهیدان است

استاندار مرکزی با بیان اینکه ایران در زمره پنج کشور نخست دنیا از نظر علم، فناوری، تحقیق و پژوهش قرار دارد گفت: حفظ و حراست از انقلاب اسلامی ادامه دادن راه شهدا است.

حفظ و حراست از انقلاب اسلامی ادامه دادن راه شهیدان است

تسهیلات اشتغالزایی را به‌عنوان کلید "توسعه اقتصادی"

حفظ و حراست از انقلاب اسلامی ادامه دادن راه شهیدان است

به نقل ازخبرگزاری تسنیم،سیدعلی آقازاده پیش از ظهر امروز در سومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی در آیین گلبانگ انقلاب دلیجان اظهار داشت: انقلاب اسلامی اقتدار را برای ما به ارمغان آورده و شما دانش‌آموزان به‌عنوان فرزندان انقلاب باید بتوانید در سایه امنیت و ایجاد یک شرایط مطلوب هم از نظر معنوی و هم کیفی و کمی در فضای مدرسه  و درراستای آنچه خانواده‌ها، جامعه انقلابی و کشور انتظار دارند، به عنوان یک سرباز و نیروی کمی و کیفی برای انقلاب و جامعه مفید فایده باشید.

وی افزود: پیام انقلاب و امام راحل(ره) در 40 سال اخیر مسیر عزت‌مندی و تعالی بوده و ایران اسلامی توانسته در زمره پنج کشور نخست دنیا از نظر علم، فناوری، تحقیق و پژوهش قرار گیرد.

استاندار مرکزی تصریح کرد: عوامل پیشرفت و توسعه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، صنعتی و سیاسی کشورها از جمله مزیت‌های پژوهش، تولید علم و فناوری است و در ایران اسلامی با درک این مسئله تلاش‌های گسترده‌ای به منظور بهبود وضعیت تولید علم و فناوری انجام شده که پیشرفت‌های چشم‌گیری هم بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون داشته‌ایم.

آقازاده بیان کرد: انقلاب اسلامی دستاوردهای سترگی داشته، برای به ثمر نشستن این انقلاب جانفشانی‌های زیادی هم انجام شده و همچنین در مسیر به تعالی رسیدن خون‌های زیادی در راه انقلاب ریخته شده است.

وی ادامه داد: ملت فهیم و انقلابی ایران با توکل بر خداوند و استفاده از هدایت‌های رهبر دینی الگوی حکومتداری دینی را بر ایران حاکم کرده و با جان و دل پای انقلابشان ایستادگی کرده و از آن پاسداری کردند، بنابراین اکنون نیز باید برای رشد انقلاب و صیانت از آن هر کاری که می‌توانند را انجام دهند تا  روح امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر شاد شود.

آقازاده خاطرنشان کرد: اکنون نهال انقلاب به یک درخت تنومند 40 ساله تبدیل شده که این مهم به برکت خون هزاران شهید گلگون کفن بوده و امروز از آن به‌عنوان الگویی برای ملت‌های آزادی‌خواه جهان یاد می‌شود.

وی اضافه کرد: نسل چهارم انقلاب اسلامی که جوانان و نوجوان هستند و به‌عنوان وارثان جهاد و شهادت از آنها یاد می‌شود باید با پرچم تعهد و استمرار راه شهدا و امام راحل(ره) را دادامه دهند و برای نظام اسلامی موفقیت‌های بیشتری را ایجاد کنند.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت