سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۲۲:۳۹:۰۵

اراک قهرمان رقابت های کیک بوکسینگ مردان استان مرکزی شد

مسابقات قهرمانی کیک بوکسینگ مردان استان مرکزی با برتری تیم اراک، نایب قهرمانی شازند و سومی ساوه در اراک پایان یافت.

ورزشی؛

اراک قهرمان رقابت های کیک بوکسینگ مردان استان مرکزی شد

مسابقات قهرمانی کیک بوکسینگ مردان استان مرکزی روز جمعه با شرکت ۶۰ ورزشکار از شهرهای اراک، ساوه، زرندیه، شازند، خمین، خنداب و دلیجان در هشت وزن اراک برگزار شد که در نهایت در وزن ۵۵ کیلوگرم محمد مهدی اصغری از ساوه مقام اول را به دست آورد و مجتبی بهرامی از خمین دوم شد.

در وزن ۶۰ کیلوگرم محمدرضا اصغری از شازند، سجاد شاهدی از ساوه و منصور امینی از زرندیه به ترتیب عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند و در وزن ۶۵ کیلوگرم مرتضی قادری از شازند مقام نخست را کسب کرد، حسین قربانی از نظر زرندیه نایب قهرمان شد و مهدی مینا از خنداب در جایگاه سوم قرار گرفت.

همچنین در وزن ۷۰ کیلوگرم امیرحسین غلامی از ساوه، مهدی لک از شازند به ترتیب اول و دوم شدند و محمدرضا فخیمی از اراک در جایگاه سوم قرار گرفت و در وزن ۷۵ کیلوگرم بهزاد لسان از زرندیه اول شد، سید مصطفی بهشتی از خمین و مرتضی کامل از شازند به ترتیب در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

براساس این گزارش، در وزن ۸۰ کیلوگرم محسن خانجانی از خمین، شاهین فیروزآبادی از اراک و امیرحسین شجاعیان از زرندیه به ترتیب در جایگاه اول تا سوم ایستادند و در وزن ۸۵ کیلوگرم محمد خان محمدی از اراک بر سکوی اول ایستاد، امید قاسمی از خنداب نایب قهرمان شد و یاسر شاه کرمی از زرندیه جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.

در وزن ۹۰ کیلوگرم محمدجواد رضایی از اراک و عباس ابراهیم آبادی از شازند به ترتیب اول و دوم شدند و در وزن به اضافه ۹۰ کیلوگرم هم رضا احدی از اراک قهرمان شد، علی اکبری از خمین و علیرضا مشهدی از شازند به ترتیب دوم و سوم شدند.

به گزارش مهر، در رده‌بندی تیمی هم قرار اراک با کسب ۳ طلا، یک نقره و دو برنز بر سکوی نخست ایستاد، شازند با کسب ۲ طلا، ۳ نقره و ۲ برنز نایب قهرمانی را به دست آورد و ساوه نیز با کسب دو طلا و یک نقره نیز در جایگاه سوم ایستاد.

به گفته علی سیفوری، سرپرست هیات ورزش های رزمی استان مرکزی، ۱۲ داور قضاوت این دوره از رقابت ها را برعهده داشتند.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت