جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۸:۰۱:۱۹

جلوی هرگونه باند و باندبازی در کشور باید گرفته شود

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: پست‌ها و کارهای کشور نباید به افراد نالایق سودجو سپرده شود بنابراین جلوی هرگونه باند و باندبازی در کشور باید گرفته شود.

جلوی هرگونه باند و باندبازی در کشور باید گرفته شود

باند و باندبازی

جلوی هرگونه باند و باندبازی در کشور باید گرفته شود

به نقل ازخبرگزاری تسنیم،آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی پیش از ظهر امروز در مراسم گلباران حجره طلبگی امام خمینی(ره) در اراک اظهار داشت: من به سهم خود از این همه آگاهی مردم ، حضور، معرفت، شجاعت و خدمت‌گزاری آنها به اسلام، اهل بیت(ع)، امام، رهبری و شهدا صمیمانه سپاس‌گزاری می‌کنم.

وی افزود: تا زمانی که یک ملتی این همه آمادگی، هوشیاری، بصیرت، آگاهی، معرفت و اقتدار داشته باشد هیچ دشمنی نمی‌تواند این ملت را از پای در آورد و ما اگر در طول تاریخ 300 یا 400 سال گذشته این انسجام را داشتیم هرگز کشورمان به یک سوم تبدیل نمی‌شد، هرگز آمریکایی‌ها، انگلیسی‌ها، شرقی‌ها، غربی‌ها، عثمانی‌ها، ازبک‌ها و افغان‌ها طمع و اخلال در کشور نمی‌کردند و کشور ما از همه سمت اشغال نمی‌شد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: امام خمینی(ره) مرد خدا بود و تمام اقدامات و شجاعت وی برای خدا و توکلش بر خدا بود، اگر ما این سرمایه پیروزی را حفظ کنیم همیشه موفق هستیم اما اگر سرمایه‌ها را از دست بدهیم و اصول و خطوط را به دست نااهلان، فاسدان و افرادی که دیروز پست داشته و امروز ندارند بسپاریم، از پشت خنجر می‌خوریم.

مردم سرمایه و صاحبان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند

آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: ملت شریف ما باید هوشیار، بصیر، آگاه و بیدار باشند و همه با هم منسجم پشت سر ولایت فقیه و ولی امر مسلمانان بایستند، این در حالی است که امام(ره) هم فرمود پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به کشور وارد نشود.

وی ادامه داد: افرادی که چندی پیش در کشور آشوب ایجاد کردند و پرچم و عکس شهید را آتش زدند به هیچ‌ جا نمی‌رسند این کار از سوی بعثی‌ها بود و ما باید به‌عنوان باغبان محافظ باشیم و اجازه ندهیم که اساس باغ ما آتش بگیرد و نگوییم چون این دیگ برای من نمی‌جوشد هرچه می‌خواهد در آن بجوشد زیرا این ظلم بزرگ به خونی بوده که  از مشروطیت تا امروز ریخته شده است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی عنوان کرد: یکی از مسائل مهم این است که دولت و مجلس باید به دنبال شایسته‌سالاری باشند و اگر به‌سبب باندبازی به کسی پستی تعلق گیرد خیانت به شهدا بوده زیرا اساس این نظام ولایت فقیه و شایسته‌سالاری است.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی خاطرنشان کرد: مبنای جمهوری اسلامی ایران عدالت، امانت، صداقت، ایمان و تقوا است و هر کس در هر مقامی که قرار بگیرد باید موازین اصلی را رعایت کند زیرا اگر تمام موازین رعایت شود مردم دیگر دغدغه فساد و حقوق‌های نجومی، سوءاستفاده از بیت‌المال و تبانی با بانک‌ها را ندارند و این‌ها همه مستلزم این است که کار را به افراد لایق بدهیم.

وی اضافه کرد: ملت بزرگ ما در 40 سال گذشته، بزرگی کردند و کار را به امام(ره) سپردند و آنحضرت هم برای ما عزت و عظمت آفرید و خودش را وقف ملت ایران کرد، یکی از ویژگی‌های امام(ره) این بود که اخلاص، شجاعت و اعتماد به نفس داشت و جز از خدا از احدی نمی‌ترسید و نجات این ملت را از امیرالمومنین(ع) گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: نماز شب امام خمینی(ره) هرگز تعطیل نشد که باید این سرمایه بزرگی که امام(ره) برای ما به یادگار گذاشتند را قدر بدانیم و تلاش داشته باشیم که نقاط ضعف موجود را از بین ببریم.

عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام(ره) و حضور مردم در صحنه به پیروزی رسید و امروز به دست ما رسیده است، گفت: تا زمانی که ملت هوشیار، بصیرت و اقتدار لازم را داشته باشند هیچ دشمنی نمی‌تواند این ملت را از پای دربیاورد و اگر اتحاد امروز را در طول تاریخ این کشور داشتیم، هیچ‌گاه اجازه نمی‌دادیم که بخش‌های از خاک این کشور جدا شود.

وی افزود: مردم ذخیره و سرمایه اصلی نظام هستند و تا زمانی که این سرمایه عظیم را حفظ کنیم هیچ دشمنی نمی‌تواند به کشور آسیبی وارد کند که البته خوشبختانه ملت ایران از هوشیاری و بصیرت بالایی برخوردار هستند و همواره در صحنه‌های مختلف با وحدت و انسجام حضور داشته و توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند.

دری نجف‌آبادی خاطرنشان کرد: امام (ره) جمهوری اسلامی را که مانند باغی است برای مردم ایران به ارمغان آوردند، البته این بدان معنا نیست که این باغ آفت نمی‌گیرد بلکه باید مراقب باشیم با حفظ و حراست از این باغ، انقلاب را به دست صاحب اصلی آن حضرت ولیعصر(عج) برسانیم البته برخی به دنبال این هستند که این باغ را به آتش بکشند، که این اقدام ظلم بزرگی به همه شهدا و ملت ایران است.

مسئولیت‌های کشور نباید به افراد نالایق سپرده شود

وی ادامه داد: همه باید دست در دست هم داده و برای رفع کمبودها تلاش کنیم، البته در این مسیر دولت و مجلس هم باید به دنبال شایسته‌سالاری باشد نه اینکه بخواهند با باند و باندبازی به اهداف خود دست پیدا کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی بر مبنای عدالت، ایمان، تقوا و صداقت پایه‌گذاری شده است، گفت: اگر نسبت به این مسائل غفلت شود شاهد حقوق‌های نجومی، سوء استفاده از بیت‌المال و فعالیت مؤسسات اعتباری غیرمجاز هستیم.

وی ادامه داد: عده‌ای به دنبال منافع شخصی و گروهی خود هستند، پس نباید کار را به این افراد نالایق سپرد که این امر سبب دلزدگی مردم از انقلاب می‌شود.

دری نجف‌آبادی خاطرنشان کرد: باید اقتصاد اسلامی را در کشور پیدا کنیم، اسلام خود برنامه برای رشد اقتصادی کشور دارد که باید براساس آن حرکت کرد نه اینکه به دنبال اقتصاد غربی و شرقی برای رفع مشکلات کشور باشیم و ما باید بانک‌های اسلامی به معنای واقعی کلمه داشته باشیم نه اینکه با وام‌های سوری و کسب سودهای زیاد تنها به دنبال کسب منافع خود باشند.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت