جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۸:۴۳:۱۳

اجازه آسیب و تعدی به مسائل امنیتی و موشکی را به هیچ کس نمی‌دهیم

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی با بیان اینکه دشمن به دنبال ناامید کردن مردم نسبت به آینده است گفت: اجازه آسیب و تعدی به مسائل امنیتی و موشکی را به هیچ کس نمی‌دهیم.

اجازه آسیب و تعدی به مسائل امنیتی و موشکی را به هیچ کس نمی‌دهیم

فضاهای تفریحی و گردشگری

اجازه آسیب و تعدی به مسائل امنیتی و موشکی را به هیچ کس نمی‌دهیم

به نقل ازخبرگزاری تسنیم،علی‌اکبر کریمی در دیدار با مردم شهر داودآباد اظهار داشت: همه می‌دانیم که زمانی که در دوره سیاهی و جاهلی طاغوت و تحت حکومت استبداد چهلوی بودیم امام با دم مسیحایی خود و با یاری مردم توانست انقلاب اسلامی را به پیروزی برساند.

وی افزود: امام و مردم در دوره پیروزی انقلاب دستاوردهای بزرگی داشتند ولازم است این دستاوردها همیشه به همه گوشزد شود و نعمات و برکات خداوند از یاد نرود.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دشمن در قالب فضای مجازی دشمنی خود را آغاز کرده و برای آحاد مردم هم دام توطئه را گسترانیده که مردم را نسبت به واقعیت‌هایی که بر ملت گذشته بیگانه کند.

کریمی بیان کرد: امام در انقلاب اسلامی دین، توحید ویکتاپرستی را احیا کرد و همچنین مسیحیان زیادی بارها در جاهای مختلف بیان کردند که این انقلاب اسلامی بود که مسیحیت را احیا کرد.

وی ادامه داد: کشور ما در گذشته وابسته به سایر کشورها بود و بیش از 70 هزار کستشار آمریکایی در کشور ایران قدرت را به دست داشتند اما امروز کسی نمی‌تواند در دنیا استقلال سیاسی را برای ایران زیر سوال ببرد این در حالی است که دوست و دشمن اعتراف کرده‌اند که جمهوری اسلامی یاران به معنای واقعی مستقل است.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ایران و مردم آن پرافتخار هستند این در حالی است که در گدشته ما بسیار ضعیف و ذلیل بودیم اما امام مردم را عزت‌مند کرد و عزت و افتخار برای ما ایجاد شد.

کریمی خاطرنشان کرد: امروز تمام قدرت‌های دنیا بر اقتدار ملت و کشور ما اعتراف دارند و تمام تلاش خود را گذاشته‌اند تا توان موشکی ایران را  زمین‌گیر کنند.

وی اضافه کرد: آنچه امروز باید به آن توجه داشت این است که دشمن متوجه شده که نمی‌تواند به ما ضربه بزند و آنچه امروز دشمن هدف گرفته امید به آینده روشن مردم ایران است، دشمن متوجه موفقیت ایران شده و می‌خواهد مردم را نسبت به آینده ناامید کند.

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی عنوان کرد: هیچکس منکر مشکلات نیست و وظیفه ما مسئولان است که مشکلات رابرطرف کنیم و هیچ مشکل برطرف نشدنی هم وجود ندارد و برطرف شدن مشکلات به تلاش مسئولان بستگی دارد.

کریمی بیان کرد: شهر داودآباد شهر انقلابی و شهیدپرور است و همچنین ظرفیت‌های خوبی در راستای بحث اقتصادی، فرهنگی و تاریخی دارد.

وی ادامه داد: از سال گذشته موضوع تبدیل داودآباد به یک بخش را طرح کردیم و در حال پیگیری است که تقاضای ما این است جون این مسئله خواسته به حق مردم است باید این منطقه ارتقای تخصیص داشته پیدا کند و به بخش تبدیل شود.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت