شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۹:۳۸:۰۸

مشکل صدور سند املاک و زمین‌های داودآباد در سال۹۷ برطرف می‌شود

استاندار مرکزی گفت: مشکل صدور سند املاک و زمین‌های داودآباد اراک تا نیمه نخست سال۹۷ برطرف می‌شود.

مشکل صدور سند املاک و زمین‌های داودآباد در سال۹۷ برطرف می‌شود

صدور سند املاک و زمین‌های داودآباد

مشکل صدور سند املاک و زمین‌های داودآباد در سال۹۷ برطرف می‌شود

به نقل ازخبرگزاری تسنیم،سیدعلی آقازاده شامگاه جمعه در دیدار با مردم شهر داوودآباد اظهار داشت: شهر داوودآباد با حدود پنج هزار تن تولید گوشت قرمز در سال بیش از 10درصد از تولید گوشت قرمز را در استان مرکزی بر عهده دارد.

وی افزود: با توجه به اینکه در شهر داوودآباد معیشت اصلی و فعالیت اقتصادی تولید گوشت و و دامداری است اما صنایع سبک هم در آن متمرکز است این در حالی است در خانواده یکی از شهدا هنوز هم اعضا به اشتغال در صنایع تبدیلی مشغول بودند.

استاندار مرکزی تصریح کرد: ظرفیت اقتصادی داودآباد متنوع است اما شرایط کشاورزی و دامداری باید اولویت قرار بگیرد و هرچه زودتر مشکلات این بخش‌ها برطرف شود که در این راستا یکی از مشکلات موجود بیماری دام‌ها است که در پرورش دام  و دام سنگین پروار خسارت‌های جبران ناپذیری وارد می‌شود که قرار شد بعد از دهه فجر رئیس دامپروری را به این شهر دعوت کنیم و مسائل را به شکل کارشناسی بررسی کنیم.

آقازاده بیان کرد: بیماری تب برفکی برای دام‌های سنگین سبب شده که دامداران ما در سال صدها میلیون تومان خسارت وارد کنند البته دامداران هم باید موارد بهداشتی را رعایت کنند.

وی ادامه داد:  با شهر شدن و بخشی شدن مشکلی از مناطق برطرف نمی‌شود بلکه مشکلات زمانی برطرف می‌شوند که مسائل معیشتی و مسکن مردم برطرف شود و جوانان ما به جای مهاجرت به شهرهای دیگر در همان محل خود بمانند و مشکل خود را در همانجا برطرف کنند.

استاندار مرکزی عنوان کرد: نمایندگان و دولت باید موضوع یک و نیم میلیارد که برای اشتغال روستاها و شهرهای زیر 10 هزار نفر در نطر گرفته شده را خوب مدیریت کنند و جوانان و خانواده‌ها هم تلاش کنند و از این امکان به وجود آمده بهترین استفاده را داشته باشند.

اقازاده خاطرنشان کرد: باید دغدغه فکری مردم این شهر در راستای صدور سند املاک و زمین‌هایشان برطرف شود تا در همین شهر بمانند و به توسعه آن کمک کنند که من قول می‌دهم این مشکل تا نیمه نخست سال آینده برطرف شود.

وی اضافه کرد: مسئولان نباید خود را تافته جدا بافته از مردم ببینند چون آن روز روز تخریب ارزش‌های انقلاب می‌شود ما این انقلاب را مفت به دست نیاورده‌ایم که بخواهیم مفت از دست بدهیم.

استاندار مرکزی تصریح کرد: اگر انسجام داخلی وجود داشته باشد هیچ قدرتی نمی‌تواند خدشه‌ای به انقلاب و نظام وارد کند.

آقازاده بیان کرد: مردم ولی نعمت هستند و می‌توانند انقاد داشته باشند اما انتقادات باید در چارچوب قانون باشد.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت