جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۹:۴۳:۱۲

قطع وابستگی به بیگانگان مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است

مدیر حوزه‌های علمیه استان مرکزی با بیان اینکه استقلال و قطع وابستگی مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است گفت: هرکجا نام ایران می‌آید صهیونیستها به خود می‌لرزند.

قطع وابستگی به بیگانگان مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است

قطع وابستگی به بیگانگان

قطع وابستگی به بیگانگان مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است

به نقل ازخبرگزاری تسنیم،آیت‌الله کاظم سپاسی ظهر امروز در گلباران حجره طلبگی امام خمینی(ره) اظهار داشت: جمهوری اسلامی علی‌رغم تمام تهدیدات و تحریم‌ها امروز با قدرت ایستاده و دشمنان نتوانستند کاری کنند که جمهوری اسلامی ایران در مقابل آنها زانو بزند و با اینکه 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد امروز به جایی رسیده‌ایم که پس از بیرون کردن آمریکا از کشور در سال 57 امروز آمریکا را از خاورمیانه هم بیرون کرده‌ایم، آمریکایی که یک روز در دنیا حرف نخست را می‌زد.

وی افزود: این پیروزی و قدرت کمی نیست که همه آن به‌دنبال استقامت مردم به وجود آمده، دشمنان بدانند که بادهای تند و شدید این ملت را از پای در نمی‌آورد و با اینکه همواره بادهای شدیدی برای از پای درآوردن این درخت تنومند وزیده‌اند هیچ‌گاه موفق نبوده‌اند و این وزیدن‌ها چیزی جز زحمت برای خودشان نداشته‌ است.

مدیر حوزه علمیه استان مرکزی تصریح کرد: این ملت از حرب و جنگ هراسی ندارند‌، جنگ را به زانو در می‌آورند همان طور که شهدای عزیز ما جنگ را خسته کردند و در دوران دفاع مقدس مردانه از شرف، آزادی، مقدسات و حریم اسلام دفاع کردند و در محور مقاومت جنگ را از مرز‌های ما دور کردند.

سپاسی بیان کرد: هرکجا نام ایران می‌آید صهیونیست می‌لرزد پس اگر این نظام قدرت و اراده نداشته باشد چرا باید از نام ایران بلرزند، ملتی که با ایستادگی خود و ناراحت نشدن از جنگ به جایی رسیده که امروز بزرگترین قدرت دنیا را به چالش کشیده و او اصلا هماوردی جز ایران نمی‌بیند، آیا نباید به داشتن چنین کشوری ببالد.

وی ادامه داد: امروز بعد از 40 سال با سربلندی سر خود را بالا گرفته و می‌گوییم در تمام زمینه‌ها پیشرفت داشته‌ایم، درست است مشکلاتی هم داریم که  در برابر این موفقیت‌ها وجود آنها سهل است.

مدیر حوزه علمیه استان مرکزی عنوان کرد: ملت ما تربیت شده امام راحل(ره) است که فرمود آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و در این 40 سال هم نتوانسته هیچ غلطی را انجام دهد در صورتی که 80 درصد قدرت اقتصادی جهان را در دست داشته‌ و 600 میلیارد دلار بودجه رسمی دارند.

سپاسی اضافه کرد: مقام‌ معظم رهبری در آخرین دیدار با مردم فرمودند “من می‌دانم با این صلابت و قدرت، خدا اراده کرده که این ملت را به جاهای بلند برساند و این مردم قله‌های ترقی را سپری می‌کنند” و این درحالی است که انقلاب اسلامی اقتدار و قدرت واقعی را برای ایران به ارمغان آورد.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت