جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۰:۰۷:۳۹

ارائه مکمل طرح «اعاده اموال نامشروع مسئولان» بعد از تعطیلات

عضو کمیسیون و آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به طرح «اعاده اموال نامشروع مسئولان» گفت: این طرح نیاز به تکمیل دارد که سال آینده و پس از تعطیلات نوروزی با ارائه طرح مکمل آن را تکمیل خواهیم کرد.

عضو کمیسیون و آموزش و تحقیقات مجلس:

ارائه مکمل طرح «اعاده اموال نامشروع مسئولان» بعد از تعطیلات

اعاده اموال نامشروع مسئولان

ارائه مکمل طرح «اعاده اموال نامشروع مسئولان» بعد از تعطیلات

به نقل از دیار آفتاب، حجت الاسلام علیرضا سلیمی، عضو کمیسیون و آموزش و تحقیقات مجلس و نماینده مردم محلات و دلیجان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار صبح محلات گفت: در طرح «اعاده اموال نامشروع مسئولان» تلاش می‌کنیم با کسی که مسئولیت را به جای اینکه وسیله‌ای برای خدمت به مردم قرار دهد، طعمه‌ای برای خود قرار داده برخورد کنیم.

وی ادامه با بیان اینکه برخورد با مسئولین متخلف باید سخت تر از برخودد با افراد عادی باشد، گفت: این طرح نیاز به تکمیل دارد که سال آینده و پس از تعطیلات نوروزی با ارائه طرح مکمل آن را تکمیل خواهیم کرد.

سلیمی همچنین با اشاره به برخی از برخوردهای شدید با تخلفات مالی مقامات در دیگر کشورهای جهان گفت: متاسفانه برخی از مسئولین در هنگام تصدی مسئولیت با استفاده از اطلاعات اداری، اموالی را کسب کرده اند که در طرح مکمل باید با چنین افرادی برخورد شود.

این نماینده امضا کننده طرح اعاده اموال نامشروع مسئولین خاطرنشان کرد: در طرح مکمل به موضوع تحصیل و کسب مدارک علمی مسئولین همزمان با مسئولیت خواهیم پرداخت و قطعا دریافت حقوق با مدارک کسب شده در هنگام تحصیل مسئولین جای سوال دارد.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت