دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۰:۲۶:۰۵

ارائه خدمات باکیفیت اولویت برنامه های فرودگاه اراک باشد

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: افزایش ایمنی و ارائه خدمات باکیفیت باید اولویت برنامه های فرودگاه اراک در سال جاری قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی؛

ارائه خدمات باکیفیت اولویت برنامه های فرودگاه اراک باشد

فرودگاه اراک

ارائه خدمات باکیفیت اولویت برنامه های فرودگاه اراک باشد

به نقل از ایرنا، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز پنجشنبه در دیدار با مسئولان فرودگاه اراک، افزود: تامین تجهیزات مورد نیاز، برخورداری از امکانات ایمنی و خدمات ضروری، استفاده بهینه از نیروی انسانی در امور مربوط به بخش هوانوردی و فرودگاهی از مهمترین عواملی است که مسئولان فرودگاه اراک باید در دستور کار قرار دهند.
وی ادامه داد: کیفی سازی در خدمات و تامین امنیت پروازها اگر چه وظیفه ذاتی فرودگاه ها است اما باید به عنوان یک سیاست کلی تشویقی در راستای جذب مردم به استفاده از هواپیما و سفرهای مختلف به کار گرفته شود.
وی اظهار کرد: فرودگاه اراک باید بتواند هزینه های خود را با درآمدهای حاصل از پروازهای مختلف پوشش دهد که لازمه این امر مهم نیز ارائه خدمات مطلوب و اجرای سیاست های تشویقی در جذب مسافران است.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: افزایش درآمدزایی و کاهش هزینه ها نیز به عنوان یک اصل اساسی باید در دستور کار مسئولان فرودگاه اراک قرار گیرد و در این راستا باید با کمترین امکانات و نیروی انسانی بیشترین خدمات و سودآوری حاصل شود.
وی ادامه داد: بخش عمده ای از زیرساخت های فرودگاه اراک در دولت یازدهم ایجاد شد که نقش مهمی در راه اندازی پروازهای مختلف به خصوص خط پروازی مشهد، عسلویه، کیش و سفرهای خارجی به عتبات عالیات داشت اما نباید به این میزان اکتفا کرد.
آیت الله دری نجف آبادی اضافه کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی ویژه استان مرکزی و تنوع محصولات صنعتی و کشاورزی می توان از ظرفیت فرودگاه اراک به عنوان واحدی مستقل در صادرات انواع تولیدات استفاده کرد.
مدیرفرودگاه اراک نیز در این دیدار گفت: در سال گذشته علاوه بر انجام پروازهای مشهد و عسلویه، 54 پرواز نیز از این فرودگاه به عتبات عالیات انجام شد.
رحیم حسین نسب افزود: راه اندازی دفتر هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در اراک و راه اندازی پرواز حجاج به سرزمین وحی از مهمترین برنامه های هدفگذاری شده امسال فرودگاه اراک است.
فرودگاه شهر اراک در 17 کیلومتری شمال این شهر واقع شده که به امکانات سوخت رسانی، گمرگ، ایستگاه آتش نشانی، پارکینگ و سیستم های کمک ناوبری مجهز است.
این فرودگاه در سال 78 به بهره برداری رسید و نخستین خطوط پروازی مسافری آن از سال 84 با همکاری شرکت های هواپیمایی کشور دایر شد.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت