چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۷:۰۵:۱۳

ارائه آموزش در حوزه کسب و کارهای فضای مجازی توسط پارک علم وفناوری

رئیس پارک علم و فناوری استان مرکزی گفت: پارک علم و فناوری استان آمادگی دارد در حوزه کسب و کارهای جدید فضای مجازی به افراد متقاضی مشاوره و آموزش لازم را ارائه دهد.

رئیس پارک علم و فناوری استان مرکزی خبر داد؛

ارائه آموزش در حوزه کسب و کارهای فضای مجازی توسط پارک علم وفناوری

محمد رفیعی روز پنجشنبه در جریان بازدید از اولین رزمایش فعالان فضای مجازی بسیج استان مرکزی در اراک، با تقدیر از تولید محتوای انجام شده در این حوزه و تاکید بر پتانسیل‌های بسیار خوب موجود در این رابطه، اظهار داشت: خوشبختانه یکی از سیاست‌های اصلی پارک علم و فناوری، معاونت علمی ریاست جمهوری و وزارت علوم تربیت واحدهای فناوری است که در حیطه فضای مجازی در حال کار هستند.

رئیس پارک علم و فناوری استان مرکزی افزود: آمادگی خود را در راستای حمایت و ارائه خدماتی چون مشاوره و مربیگری و همچنین آموزش به افراد برای آشنا شدن با فضای کسب و کارهایی که به شکل جدید در حیطه فضای مجازی تعریف می‌شود، اعلام می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه سطح افراد حاضر در این رزمایش بالا بود، عنوان کرد: به پتانسیل‌هایی که در چنین مجموعه‌های فرهنگی مانند بسیج وجود دارد افتخار می‌کنیم و این مساله موید این مفهوم است که استان مرکزی همواره خاستگاه مفاخر ایران و در زمینه علم سرآمد بوده است.

گفتنی است این رزمایش از روز دوم بهمن ماه با رمز یا فاطمه الزهرا (س) و گرامیداشت یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی آغاز شده و چهارم بهمن ماه نیز به پایان خواهد رسید.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت