جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۲:۵۳:۵۰

ادارات ساوه ارائه خدمات به کارآفرینان و تولیدکنندگان را مورد توجه قرار دهند

فرماندار ساوه گفت: ادارات ساوه ملزم به ارائه هر چه بهتر خدمات و همکاری لازم با کارآفرینان و تولیدکنندگان هستند زیرا ایجاد اشتغال برای جوانان همواره دغدغه اصلی دولت بوده است.

ادارات ساوه ارائه خدمات به کارآفرینان و تولیدکنندگان را مورد توجه قرار دهند

کارآفرینان و تولیدکنندگان

ادارات ساوه ارائه خدمات به کارآفرینان و تولیدکنندگان را مورد توجه قرار دهند

به نقل از تسنیم، محمد بهاروند شامگاه یکشنبه در حاشیه بازدید سه واحد تولیدی شهر صنتعی کاوه با اشاره به سیاست دولت در راستای حمایت از تولید داخلی اظهار داشت: سیاست دولت با توجه به منویات مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید داخلی بوده است و در این راستا وظیفه سنگینی بر عهده همه ارکان نظام در مسیر تحقق منویات مقام معظم رهبری قرار گرفته و همه باید یاریگر دولت باشیم.

وی افزود: حمایت از تولید اولویت اصلی دولت و نظام بوده است و این حمایت سبب شد تا در واحدهای صنعتی و تولیدی با تلاش شبانه روزی و ایجاد تحول کمی و کیفی  شاهد رونق و خودکفایی اقتصادی باشیم.

فرماندار ساوه تصریح کرد: شهرستان ساوه به‌سبب نزدیکی به پایتخت، فرودگاه امام خمینی(ره)، برخورداری از بزرگترین شهر صنعتی کشور و همچنین داشتن ظرفیت‌های بالا در حوزه صنعت و تولید و شاخص‌های متعدد به‌عنوان قطب صنعتی کشور به شمار می‌رود که این مهم سبب حضور سرمایه‌گذاران در این شهر شده و مجموعه فرمانداری و دستگاه‌های اجرایی شهرستان آماده همکاری با سرمایه‌گذاران و واحدهای صنعتی هستند.

بهاروند بیان کرد: باید قدردان جامعه کارفرمایی و کارگران باشیم زیرا وجود واحدهای تولیدی سهم مهمی در کاهش بیکاری، پیشرفت و رونق کشور در حوزه‌های مختلف دارد.

وی ادامه داد: با وجود ظرفیت‌های فراوان تولیدی در شهرستان ساوه باید حداکثر استفاده از ظرفیت‌های موجود انجام شود زیرا با این اقدام بسیاری از مشکلات بخش اشتغال برطرف می‌شود.

فرماندار ساوه خاطرنشان کرد: مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی باید همواره مورد توجه قرار گیرد و ادارات شهرستان هم ملزم به ارائه هر چه بهتر خدمات و همکاری لازم با کارآفرینان و تولیدکنندگان هستند زیرا ایجاد اشتغال برای جوانان همواره دغدغه اصلی دولت بوده است.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت