یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۸:۰۸:۳۱

اخذ موافقت وزارت کشور برای پیگیری و ارتقای امکانات شهر کارچان

اراک- نماینده اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: شهر کارچان بیش از پیش نیازمند توجه در حوزه امکانات و تسهیلات است که اخیرا طی جلسه ای در وزارت کشور با این مساله موافقت شد.

نماینده اراک، خنداب و کمیجان در مجلس

اخذ موافقت وزارت کشور برای پیگیری و ارتقای امکانات شهر کارچان

پیگیری

اخذ موافقت وزارت کشور برای پیگیری و ارتقای امکانات شهر کارچان

به نقل ازخبرگزاری مهر،علی اکبر کریمی روز جمعه در جمع مردم کارچان اراک، ضمن تسلیت ایام سوگواری ۲۸ صفر اظهار داشت: امیدواریم خداوند در دو ماه محرم و صفر که ماه حزن، اندوه و عزای اهل بیت است توفیقات عزاداری شایسته ای را نصیب ما کرده باشد و نام ما در دفتر سوگواران حقیقی حضرت اباعبدالله (ع) و اهل بیت(ع) ثبت و ضبط شده باشد.

نماینده اراک، خنداب و کمیجان بیان داشت: امامزاده مرضیه خاتون(س) کارچان، با تلاش ها و پیگیری های مردم این شهر احیا و بنای آن ساخته شد و امیدواریم این بنا به قطب فرهنگی شهر کارچان تبدیل شود.

وی اضافه کرد: مباحثی مثل ضرورت وجود پاسگاه، برخورداری از آمبولانس و… برای شهر کارچان در جلسه های پیشین به تفصیل مطرح و پیگیری هایی نیز انجام شده و در همین راستا هفته گذشته جلسه ای در وزارت کشور با حضور شهردار کارچان برگزار شد.

نماینده اراک، خنداب و کمیجان در مجلس اذعان داشت: به منظور رفع مشکلات و کمبودهای شهر کارچان در این جلسه مقرر شد امکانات و تسهیلات لازم در اختیار شهرداری کارچان قرار گیرد.

کریمی تصریح کرد: شهر کارچان به عنوان شهری نوتاسیس با مردمی شهید پرور و قرار گرفتن آن در نزدیکی یکی از محورهای اصلی ارتباطی، نیازمند امکانات و تسهیلات ویژه برای آبادانی و در نتیجه ایفای نقش خود به بهترین نحو ممکن است.

وی ادامه داد: به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی این قول را به مردم می دهم که در چهارچوب اختیارات و وظایف خویش به حل مسائل و مشکلات شهر کارچان بپردازم و از قول های نشدنی پرهیز می کنم، چراکه نمایندگان وکیل مردم در مجلس هستند و این اعتبار بخشی از مردم است پس نمایندگان باید زبان گویای مردم باشند.

نماینده اراک، خنداب و کمیجان در پایان گفت: خط مشی ما به عنوان نماینده مردم عمل کردن به وظایف می باشد و سعی دارم در این زمینه به نحو مطلوب عمل کنم.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت