شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۸:۱۴:۰۵

اختصاص 47 میلیارد تومان برای تقویت زیر ساخت های توسعه به خمین

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: 470 میلیارد ریال اعتبار برای تقویت زیر ساخت های اقتصادی و توسعه ای به این شهرستان اختصاص یافت.

اختصاص 47 میلیارد تومان برای تقویت زیر ساخت های توسعه به خمین

خمین

اختصاص 47 میلیارد تومان برای تقویت زیر ساخت های توسعه به خمین

محمد ابراهیم رضایی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این میزان اعتبار از محل اعتبارات ملی 2 درصد درآمدهای نفت و گاز و مناطق محروم است که سال های گذشته، شهرستان از این میزان اعتبار بی نصیب مانده بود.
وی ادامه داد: در سال های گذشته خمین همچون برخی دیگر از شهرستان های کشور به دلیل اینکه از درآمدهای نفتی محروم بود از این میزان اعتبار نیز بی بهره بود.
نماینده مردم خمین در خانه ملت اظهارکرد: با رایزنی با نمایندگان مجلس مصوب شد در برنامه ششم همه درآمدهای نفتی شهرستان ها در استان تجمیع شود و در هر استانی متناسب با ساختار جمعیتی و میزان محرومیت، اعتبار توزیع شود.
وی بیان کرد: بر این اساس، اعتبار مذکور با رشد چشمگیری نسبت به تخصیص اعتبارات سال گذشته تخصیص یافته که در تقویت بنیه زیر ساختی اقتصادی این شهرستان تاثیر به سزایی دارد.
رضایی ادامه داد: بخشی از اعتبار عنوان شده در اختیار شورای شهر و شهرداری، بخشی برای تقویت زیر ساخت های کشاورزی و ساماندهی سیستم آبیاری و بخشی دیگر نیز در اختیار دهیاری ها برای طرح های عمرانی و اقتصادی قرار می گیرد.
نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبارات ملی تخصیصی به غیر از اعتبارات تملک دارایی است و در مجموع وضعیت اعتبارات امسال نسبت به سال های گذشته مطلوبتر ارزیابی می شود.
رضایی افزود: با تزریق اعتبارات و تلاش دولتمردان زیر ساخت های توسعه ای زادگاه امام راحل فراهم است و امیدواریم با تدابیر دولتمردان نرخ بیکاری در خمین کاهش یابد.
شهرستان خمین از توابع استان مرکزی 105 هزار نفر جمعیت دارد

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت