شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۲:۳۰:۱۹

احداث نیروگاه ۳۰ مگاواتی برق خورشیدی در دلیجان

فرماندار دلیجان گفت: با سرمایه‌گذاری ۴۵ میلیون دلاری نیروگاه ۳۰ مگاواتی برق خورشیدی در دلیجان احداث می‌شود.

با سرمایه‌گذاری ۴۵ میلیون دلاری

احداث نیروگاه ۳۰ مگاواتی برق خورشیدی در دلیجان

برق خورشیدی

احداث نیروگاه ۳۰ مگاواتی برق خورشیدی در دلیجان

محمد کردی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در دلیجان، با اشاره به بازدید هیئت تجاری صربستان از شهرستان دلیجان اظهار داشت: هیئت تجاری صربستان متشکل از 12 نفر با هدف سرمایه‌گذاری و توسعه تبادلات تجاری و صنعتی میان تولیدکنندگان از توانمندی‌های این شهرستان از جمله غار نخجیر، شرکت الیاف شیشه و شرکت ایزوگام و از سنگ و گل و گیاه شهر محلات بازدید کردند.

وی افزود: خوشبختانه نگاه این هیئت نسبت به‌ توانمندی‌های این دو شهرستان مثبت بود و نباید انتظار داشت در همان بازدید نخست قراردادی منعقد شود این بازدیدها در واقع  سبب آگاهی آنها نسبت به توانمندی‌های کشور از جمله استان مرکزی  می‌شود.

فرماندار دلیجان  تصریح کرد: رفت و آمدها و بازدیدها باید متقابل باشد که علاوه عرضه توانمندی‌های ایران در نمایشگاه‌های صربستان و دیگر کشورهای اروپایی زمینه برای صادرات محصولات کشورمان هم فراهم شود که خوشبختانه این بازدید ارتباط بخش خصوصی خارجی و داخلی بود و به طور قطع منجر به توسعه می‌شود اگر از ده‌ها بازدید کننده و یا ده‌ها کشور بتوانیم یک مورد را جذب کنیم برد کرده‌ایم.

کردی با بیان اینکه اگر بتوانیم صادرات داشته باشیم می‌توان ظرفیت خالی شرکت‌ها را در حوزه صادرات فعال کرده و در بحث خرید هم می‌توان سرمایه گذاری مشترکی انجام شود، افزود: همچنین در این شهرستان بازدید هیئت سرمایه‌گذار چینی را داشتیم و قرار براین شد نیروگاه 30 مگاواتی برق خورشیدی با سرمایه‌گذاری 45 میلیون دلار در دلیجان احداث شود.

فرماندار دلیجان  خاطرنشان کرد: در بحث گازرسانی به روستاهای این شهرستان نخستین شهرستان در استان هستیم که همه روستاهای آن از نعمت گاز بهره مند هستند.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت