دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۹:۲۲:۲۶

احداث فرهنگسراهای محلات و دلیجان نیمه کاره رها شده است

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: فرهنگسراهای دلیجان و محلات نیمه کاره رها شده اند.

در گفتگو با نماینده مجلس عنوان شد:

احداث فرهنگسراهای محلات و دلیجان نیمه کاره رها شده است

حجت الاسلام علیرضا سلیمی در گفت ‌وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه مرکزی، با اشاره به نیمه تمام ماندن احداث فرهنگسرا در شهرستان های محلات و دلیجان، عنوان کرد: طرح احداث فرهنگسرا در این دو شهرستان با گذشت حدود 10 سال از آغاز عملیات اجرایی هنوز در مرحله فونداسیون است.

وی با اشاره به تخصیص اعتبار از سوی شورای برنامه ریزی شهرستان محلات، اظهار کرد: متاسفانه شورای برنامه‌ریزی شهرستان دلیجان نسبت به تخصیص اعتبار برای این پروژه فرهنگی اقدام نکرده و نقشی نداشته است.

نماینده مردم محلات و دلیجان در خانه ملت از استاندار مرکزی و فرمانداران دو شهرستان خواست تا با تخصیص اعتبارات استانی و شهرستانی، زمینه تسریع در بهره‌برداری این پروژه فرهنگی در محلات و دلیجان با قدمت و سابقه بالای فرهنگی را فراهم کنند.

وی احداث فرهنگسراها را موجب ارتقای شاخص های فرهنگی و هنری یک شهرستان دانست و افزود: احداث فرهنگسرا یکی از نیازهای اصلی دو شهرستان محلات و دلیجان برای برخورداری اصحاب فرهنگ و هنر به منظور تقویت فعالیت ها بوده و موجب تقویت نشاط عمومی و همبستگی اجتماعی خواهد شد.

سلیمی به ضعیف بودن زیرساخت‌های فرهنگی و هنری در محلات و دلیجان اشاره کرد و افزود: نبود فرهنگسرا در این دو شهرستان یک ضعف بزرگ زیرساختی است و موجب محروم ماندن اصحاب فرهنگ و هنر و جوانان از به نمایش گذاشتن توانمندی‌های فرهنگی و هنری آنان خواهد شد.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت