سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۲۳:۱۲:۱۷

احداث شهرک گردشگری در تفرش در دست اقدام است

نماینده تفرش، فراهان و آشتیان در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرک گردشگری تفرش در دست اقدام بوده و حمایت‌های لازم در این باره انجام شده است.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس:

احداث شهرک گردشگری در تفرش در دست اقدام است

شهرک گردشگری

احداث شهرک گردشگری در تفرش در دست اقدام است

سیدمحمد حسینی در گفت‌و‌گو باخبرنگار تسنیم در اراک با اشاره به اقدامات انجام شده در تفرش اظهار داشت: اگر اقدامی در این شهرستان انجام می‌شود نتیجه فعالیت نماینده به تنهایی نیست بلکه تعامل و همکاری میان دستگاه‌های اجرایی به ویژه فرمانداری و نماینده مجلس و مابقی افراد تاثیرگذار موثر است.

وی افزود: اقدامی که ابتدای کار انجام شد سعی بر ایجاد وحدت و همدلی میان مسئولان شهرستان بود که بتوانیم اقدامات درخور و شایسته شرایط اقتصادی کشور  انجام دهیم.

نماینده تفرش، فراهان و آشتیان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اعتبارات شهرستان تفرش نسبت به سال گذشته از رشد مناسبی برخوردار شده و حدود دو برابر افزایش داشته است.

حسینی بیان کرد: افراد ساکن در تفرش از آبرسانی از سمت چشمه هفتیان به شهرتان تفرش نارضایتی داشته‌اند که پیگیری لازم در این زمینه انجام شده و جلسات مختلف به منظور فعال شدن کارگاه  برگزار شده و اعتبارات چشم‌گیری تامین شده و امیدواریم با این اقدامات این پروژه در سال 96 به بهره‌برداری برسد.

وی ادامه داد: در حوزه‌های آبرسانی وگازرسانی به روستا‌های بخش رودبار حجم زیادی از این فعالیت انجام شده و مابقی هم در دست اجرا است و در زمینه راه‌های مواصلاتی مسیر‌هایی که به روکش آسفالت نیاز داشته به ویژه مسیر تفرش تا بازرجان این اقدام انجام شده است.

نماینده تفرش، فراهان و آشتیان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در حوزه اشتغال، سرمایه گذاری‌های جدید مورد حمایت قرار گرفته‌اند و در حوزه تحصیل در دانشگاه‌ تفرش طرح توسعه دانشگاه را با وجود کمبود دانشگاه را در سراسر کشور ایجاد کردیم تا بتوانیم دانشگاه تفرش را به سمت توسعه سوق دهیم.

حسینی خاطرنشان کرد: در حوزه فرهنگی اقداماتی در زمینه مقبره پروفسور حسابی انجام شده تا بتوانیم یادمان و فضای فرهنگی بهتری داشته باشیم.

وی اضافه کرد: شهرک گردشگری تفرش در دست اقدام است و حمایت‌های لازم انجام و در ادامه در بخش‌های کشاورزی، آبخیزداری و سایر حوزه‌ها سعی شده تا اقداماتی مثبت به دور از حاشیه سازی انجام شود.

نماینده تفرش، فراهان و آشتیان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شهرداری تفرش در سال‌های گذشته با معضلات بدهی روبه‌رو بود که سعی کردیم اقداماتی در این زمینه انجام دهیم که حداقل در پرداخت مزایای کارکنان دچار مشکل نشویم.

حسینی بیان کرد: مسئولیت اصلی شورا‌ها هنوز برعهده شوراهای قبلی است که در این باره با اعضای جدید شورا تماس‌هایی برقرار کردیم و به دنبال برگزاری نشست با منتخبان شورای جدید هستیم و از افرادی که به صورت رسمی کار خود را از 12 شهریور آغاز می‌کنند حمایت‌ می‌کنیم و امیدواریم با حضور  این افراد و با ایده‌های بسیار خوب بتوانیم کمکی در راستای برطرف کردن مشکلات شهر داشته باشیم.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت