پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۸:۱۸:۰۹

احداث ساختمان برای پزشکی قانونی ساوه از مطالبات جدی شهروندان ساوه‌ای است

فرماندار ساوه گفت: احداث ساختمان مجهز با امکانات مناسب در فضایی مطلوب برای پزشکی قانونی این شهرستان ضروری است.

فرماندار ساوه:

احداث ساختمان برای پزشکی قانونی ساوه از مطالبات جدی شهروندان ساوه‌ای است

احداث ساختمان

احداث ساختمان برای پزشکی قانونی ساوه از مطالبات جدی شهروندان ساوه‌ای است

به نقل ازخبرگزاری مهر،محمد بهاروند صبح امروز در نشست با مدیرکل پزشکی قانونی استان مرکزی اظهار کرد: نبود ساختمان مستقل برای پزشکی قانونی ساوه مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرده و می‌توان گفت احداث ساختمان برای پزشکی قانونی ساوه از مطالبات جدی شهروندان است.

وی تصریح کرد: می‌توان با همکاری و تعامل دستگاه‌های اجرائی مربوطه نسبت به ایجاد این ساختمان اقدام کرد تا بتوان به مراجعه‌کنندگان خدمات بهتری ارائه کرد.

فرماندار ساوه با اشاره به این‌که هم‌اکنون زمینی برای احداث ساختمان پزشکی قانونی در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: در صورت تأمین اعتبار مورد نیاز برای خرید و اقدام برای صدور پروانه، سال آینده نسبت به ساخت و ساز آن اقدام خواهیم کرد.

بهاروند بیان کرد: شهرستان ساوه دارای شرایط ویژه‌ای مانند قرارداشتن در شاهراه ترانزیتی، مهاجرپذیر بودن و برخوردار از 550 واحد تولیدی و صنعتی است که ضرورت احداث این ساختمان با توجه به اهمیت و تخصص کار دو چندان است.

وی انجام معاینات ضرب و جرح، تشریح تشخیص علت فوت، فعالیت‌های آزمایشگاهی، حکم رشد، تعیین سلامت روحی و روانی و… را از عمده فعالیت‌های اصلی پزشکی قانونی ساوه دانست که نیازمند مکانی در خور است.

فرماندار ساوه با بیان این‌که این شهرستان یکی از پر ازدحام‌ترین مراکز استان مرکزی محسوب می‌شود، افزود: این مرکز بهترین خدمات با بیشترین کیفیت را در کم‌ترین زمان انجام می‌دهد.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت