یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۹:۴۸:۴۲

احداث بیمارستان ۶۱۷ تخت‌خوابی اراک با مشارکت کشور کره

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی گفت: بیمارستان ۶۱۷ تخت‌خوابی اراک با مشارکت کشور کره ساخته می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی:

احداث بیمارستان ۶۱۷ تخت‌خوابی اراک با مشارکت کشور کره

معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی گفت: قانون باید ملاک کار شوراهای شهر و روستا در استان مرکزی باشد.

احداث بیمارستان ۶۱۷ تخت‌خوابی اراک با مشارکت کشور کره

به نقل از تسنیم، شکرالله حسن‌بیگی ظهر امروز در چهل‌وسومین کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی استان مرکزی با اشاره به اهمیت حفظ شرایط جوی کشور در تمام زمینه‌ها اظهار داشت: کشور ما اکنون در شرایطی قرار دارد که باید دست به دست یکدیگر دهیم و برای داشتن ایرانی آباد بکوشیم و از بروز مسائل غیراخلاقی جامعه جلوگیری کنیم تا وارد اینگونه امور نشویم.

وی افزود: مسئله طب سنتی موضوع مناسبی است که باید مورد بررسی قرار گیرد و ایجاد کمیته ویژه در این زمینه هم در دستور کار قرار دارد، همچنین از دادستانی درخواست داریم که نماینده خود را در امورات بازدید به همراه تیم معین اعزام کند و از صداوسیما هم درخواست داریم اطلاع‌رسانی لازم را در زمینه فعالیت افراد مدعی مجرب به طب سنتی داشته باشد تا مردم ندانسته به این افراد مراجعه نکنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی تصریح کرد: بسیاری از فعالیت‌های سنتی در مطب‌ها انجام نمی‌شوند که این مسئله نیازمند پیگیری و جلوگیری است، خوشبختانه مسئولان حوزه بهداشت در عرصه پیگیری فعالیت‌های مطلوبی داشته‌اند که پیشرفت فیزیکی 50 درصدی بیمارستان ولی‌عصر از جمله این فعالیت‌ها است و امیدواریم با پیشروی برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای این پروژه بتوانیم فاز نخست آن را به بهره‌برداری برسانیم.

حسن‌بیگی ادامه داد: خوشبختانه بیمارستان فوق‌تخصصی سینا در شهر اراک به افتتاح رسید و این پروژه ثمره همکاری میان دو بخش خصوصی و دولتی بود و افتتاح آن به ظرفیت بهداشتی و درمانی اراک می‌افزاید.

وی عنوان کرد: احداث و راه‌اندازی کلینیک‌های بهداشتی در سطح استان دولت را در حوزه بهداشت و درمان یاری می‌دهند که کلینیک دو هزار و 500 متری مجاور بیمارستان امیرالمومنین(ع) سردشت و کلینیک شهر خمین از جمله این مجموعه‌ها هستند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: بیمارستان آیت‌الله خوانساری اراک با کمبود تعداد تخت بستری مواجه بود که خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده توسط مسئولان حوزه بهداشت و خیران استانی امیدواریم تعداد 96 تخت بستری تا پایان شهریور ماه به این مجموعه افزوده شود تا دیگر شاهد مدت طولانی انتظار بیماران برای گذران دوره درمان نباشیم.

حسن‌بیگی بیان کرد: تعداد 180 پروژه بهداشتی در 8 ماه گذشته کلنگ‌زنی شد که از این تعداد 33 پروژه با حضور وزیر در چند روز گذشته و تعداد 20 پروژه هم با حضور معاون وزیر به افتتاح رسید که امیدواریم مابقی این پروژه‌ها هم در روزهای آتی به بهره‌برداری برسند.

وی افزود: یکی از کارهای مهمی که همه مسئولان استان به‌ویژه مدیریت ارشد استان پیگیر آن بودند احداث بیمارستان 617 تخت‌خوابی با مشارکت شرکت کره در شهر اراک بود که مقرر شد این طرح به‌صورت فاینانس در شهر اراک به اجرا برسد و روز گذشته زمینی به مساحت 12 هکتار واقع در پشت پارک شهید باهنر به اجرای این طرح اختصاص داده شد که باید مابقی روند را بگذراند و این پروژه به مرحله اجرا برسد و امیدواریم که در پایان دوره خدمت دولت دوازدهم به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت