یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۶:۵۷:۰۵

اجلاسیه سنگر سازان بی سنگر در فراهان برگزار می‌شود

فرماندار فراهان گفت: اجلاسیه سنگر سازان بی سنگر کنگره نقش امام خمینی(ره) و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی در دفاع مقدس باحضورمشاور عالی مقام معظم رهبر در روز چهارشنبه ۱۹ دی‌ماه ۹۷ در فراهان برگزار می‌شود.

با حضور مشاور عالی‌مقام معظم رهبر؛

اجلاسیه سنگر سازان بی سنگر در فراهان برگزار می‌شود

 سید احمد سجادی، فرماندار فراهان در گفتگو با خبرنگار فراهان خبر گفت: اجلاسیه سنگر سازان بی سنگر کنگره نقش امام خمینی(ره) و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی در دفاع مقدس با محوریت سردار جهادگر شهید حاج اسدالله هاشمی از شهدای گران‌قدر بخش خنجین فراهان در روز چهارشنبه ۱۹ دی‌ماه ۹۷ در فراهان برگزار می‌شود.

وی افزود: حجت‌الاسلام سید رضا تقوی، نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و سردار سرلشکر پاسدار یحیی رحیم صفوی، مشاور عالی‌مقام معظم رهبری سخنران این اجلاسیه هستند.

سجادی اظهار کرد: شهید اسدالله هاشمی هم از شهدای شاخص جهادگر استان مرکزی از خطه فراهان است، این اجلاسیه با مسئولیت جهاد کشاورزی در مسجد قمر بنی‌هاشم شهر فرمهین برگزار می‌شود و همه دستگاه‌های شهرستانی هم برای برگزاری باشکوه این اجلاسیه مشارکت دارند.

فرماندار فراهان افزود: شهید اسدالله هاشمی در جنگ تحمیلی مسئولیت ترابری سنگین دفتر مرکزی جهاد سازندگی بر عهده داشته است، این شهید بزرگوار در عملیات والفجر ۸ در فاو با برپایی و احداث پل‌های مهم و استراتژیک و در کربلای (۱)، (۲)، (۳)، (۴) و (۵) زیباترین حماسه‌های تاریخ را آفرید.

وی بیان کرد: در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان مرکزی هم مصوب شد که پل روگذر جاده اراک – فراهان به نام این شهید جهادگر نام‌گذاری شود.

سجادی خاطرنشان کرد: سرکشی از ۷۶ خانواده شهید جهاد کشاورزی، برپایی نمایشگاه توانمندی‌های شهرستان در کنار مکان اجلاسیه، ساخت گنجینه‌های دفاع مقدس و توزیع این گنجینه‌ها در سازمان‌ها، نام‌گذاری اماکن به نام شهدا، چاپ ۲ عنوان کتاب، تولید ۳ محصول فرهنگی در قالب نشریه از برنامه‌های این اجلاسیه است.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت