پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۴:۳۴:۰۵

اجرای ۶۰۰ عنوان برنامه در هفته فرهنگی کمیجان

فرماندار کمیجان از برگزاری هفته فرهنگی شهرستان کمیجان از اول تا هشتم دی ماه خبر داد و گفت: ۶۰۰ عنوان برنامه در هفته فرهنگی در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

فرماندار کمیجان خبر داد

اجرای ۶۰۰ عنوان برنامه در هفته فرهنگی کمیجان

سیامک سلیمانی، فرماندار کمیجان در گفتگو با خبرنگار سلام کمیجان از برگزاری هفته فرهنگی شهرستان کمیجان از اول تا هشتم دی ماه خبر داد و گفت: ۶۰۰ عنوان برنامه در هفته فرهنگی این هفته در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: هدف از برگزاری هفته فرهنگی، معرفی و تقویت آثار فرهنگی، تاریخی و برجسته کردن مشاهیر و مفاخر شهرستان و همچنین ارتقاء توان صنعتی و کشاورزی شهرستان است.

سلیمانی تصریح کرد: برگزاری هفته فرهنگی سبب انسجام بیشتر اجتماعی و تعمیم فرهنگ غنی اسلامی در حوزه های مختلف اقتصاد مقاومتی و .. می شود.

 

سلیمانی بیان کرد: در کارگروه هایی که با مسئولان استانی برگزار می‌شود، ظرفیت ها و  کاستی های این شهرستان معرفی، و راهکارهای مناسب برای رفع آن ارائه و پس از کار کارشناسی عملیاتی می‌شود؛ تلاش بر این است تا در این کارگروه اعتبارات و امتیازاتی برای شهرستان کسب شود.

فرماندار کمیجان با اشاره به برنامه های این مناسبت فرهنگی اظهار کرد: دیدار با خانواده شهدا و مفاخر شهرستان، دیدار با اصحاب فرهنگ و هنر، برگزاری شب شعر و نمایشگاه صنایع دستی، خطاطی، عکس، محصولات اشتغال امداد، دستاوردهای فنی و حرفه ای، رونمایی از آثار مولفان شهرستان، جشن ولادت، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی، مشاوره فرهنگی، تجلیل از نخبگان شهرستان، معرفی توانمندی های روستایی، بازدید از اماکن فرهنگی در جهت شناساندن جاذبه‌های گردشگری شهرستان و تشکیل کارگروه اجتماعی-فرهنگی با حضور استاندار و دیگر مسئولین از جمله برنامه های این هفته است.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت