جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۴:۰۱:۵۲

اجرای نقطه‌گذاری شهرستان‌های اراک و ساوه در طرح جی‌نف در استان مرکزی

مدیرکل پست استان مرکزی گفت: تمامی دستگاه‌ها و سازمان‌های استان که ارائه خدمات دارند موظف به تطبیق بانک اطلاعاتی خود با بانک اطلاعاتی به روز شده توسط پست در طرح “جی نف” هستند.

مدیرکل پست استان مرکزی خبر داد؛

اجرای نقطه‌گذاری شهرستان‌های اراک و ساوه در طرح جی‌نف در استان مرکزی

محمدعلی چراغی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم ، با اشاره به اجرای طرح “جی نف” در استان مرکزی اظهار داشت: طرح جی نف یا همان آدرس‌های استاندارد شده مکانی محور به خوبی در سطح استان در حال انجام است و امسال بحث نقطه‌گذاری شهرستان‌های اراک و ساوه را در برنامه داریم.

وی افزود: با پیمانکار مربوطه قرارداد بسته شده و کار این طرح در اراک و ساوه با سرعت درحال انجام است که براساس آن امسال موظف شدیم کدهای پستی را به نقشه‌های پارسل بندی شده‌ای که از شهرداری اراک و ساوه می‌گیریم متصل کنیم، نقشه‌های پارسل بندی شده اراک را از شهرداری تحویل گرفته‌ایم، نقشه‌های شهرداری ساوه هنوز تحویل نشده است اما کار به هنگام‌سازی آن در حال انجام است.

مدیرکل پست استان مرکزی تصریح کرد: طرح ملی جی نف طرحی در راستای توسعه دولت الکترونیک است که براساس آن باید آدرس‌های استاندارد شده مکانی محور کل کشور احصا شود و براساس کد پستی 10 رقمی که به هر یک از این مکان‌ها اختصاص داده می شود و با مشخص شدن طول و عرض جغرافیایی آنها روی نقشه مکان‌یابی شوند.

چراغی بیان کرد: براساس این تعاریف تمامی سازمان‌ها، دستگاه‌ها و شرکت‌هایی که خدماتی هستند موظفند که بانک اطلاعاتی خود را با بانک اطلاعاتی پست که به روز شده تطبیق دهند.

وی ادامه داد: بنابراین تمامی سازمان‌ها و دستگاه‌ها باید مبنای ارائه خدماتشان آدرس‌های استاندارد شده آدرس‌های استاندارد شده و تعریف شده توسط پست باشد.

مدیرکل پست استان مرکزی عنوان کرد: اجرای این طرح به ارائه بهتر خدمات کمک کرده، سرعت خدمات را بالا می‌برد و هزینه‌ها را کاهش می دهد و در وصول مطالبات به ویژه به بانک‌ها کمک می‌کند که درراستای شناسایی مشتریانشان بهتر عمل کنند.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت