دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۳:۲۱:۲۵

اجرای جشنواره فرهنگی مردمی “میم” با شعار “میم سرآغاز مادری” در استان مرکزی

دبیر جشنواره مردمی “میم” در استان مرکزی از اجرای جشنواره فرهنگی مردمی “میم” با شعار “میم سرآغاز مادری” در استان مرکزی خبر داد.

دبیر جشنواره مردمی "میم" در استان مرکزی خبر داد؛

اجرای جشنواره فرهنگی مردمی “میم” با شعار “میم سرآغاز مادری” در استان مرکزی

"میم سرآغاز مادری"

اجرای جشنواره فرهنگی مردمی “میم” با شعار “میم سرآغاز مادری” در استان مرکزی

حجت‌الاسلام رضا تاج‌آباد گفت: با اشاره به برگزاری جشنواره “میم” در استان مرکزی اظهار داشت: جشنواره فرهنگی مردمی “میم” با شعار “میم سرآغاز مادری” مدتی است که فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی افزود: یکی از برنامه‌های تبیین شده در این جشنواره برگزاری مسابقه انشاء نویسی بود که به همت مجموعه صداوسیما و استقبال بسیج دانش‌آموزی رقم خورد که این مسابقه به وسیله تراکت در مدارس اطلاع‌رسانی شد و بسیج دانش‌آموزی پیگیری این مسئله را بر عهده داشت.

تاج آباد اضافه کرد: تعداد 160 انشاء با موضوع “مادر بهترین معلم من” برای ما ارسال شد و از بین این آثار تعداد 40 انشاء به جشنواره راه یافت و از میان این 40 اثر تعداد 11 انشاء تحت عنوان آثار برتر برگزیده شدند.

دبیر جشنواره مردمی “میم” در استان مرکزی عنوان کرد: به همین سبب همایشی با محوریت تجلیل از این نویسندگان برگزار شد و به شیوه نوینی این جشنواره داوری شد، داوری این جشنواره با بر عهده 11 فرد برتر مسابقه واگذار شد و پس از قرائت انشاء‌های این 11 نفر جایزه نفیس این جشنواره که یک سفر به مشهد مقدس بود را به یکی از دانش‌آموزان و مادرش اعطا کردند.

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره باحضور مدیرکل صداوسیمای استان مرکزی و فرمانده بسیج دانش‌آموزی برگزار شد و به تمام 40 شرکت‌کننده برتر جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت