جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۱:۵۳:۴۶

اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان اراک برگزار می‌شود

سردار فدوی
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک گفت: اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان اراک با حضور فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران برگزار می‌شود.

با حضور سردار فدوی

اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان اراک برگزار می‌شود

اجتماع

اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان اراک برگزار می‌شود

به نقل ازخبرگزاری تسنیم،محمدرضا رضایی با اشاره به اهمیت فرهنگ بسیجی و هفته بسیج اظهار داشت: هفته بسیج یادآور اوج درایت و تیزبینی امام خمینی(ره) بود که با نگاهی ویژه به‌ضرورت وحدت ملت ایران اسلامی زیر پرچم ولایت‌فقیه نسبت به تأسیس این یادگار عظیم انقلاب اقدام فرمودند.

وی افزود: بسیج یادگاری بزرگ و عظیم از مردی است که در تاریخ ایران اسلامی ماندگار شد تا امروز بسیج بر تارک آسمان ولایت‌فقیه بتابد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک تصریح کرد: بسیج شجره طیبه‌ای است که در صف اول آن انسان‌های بزرگی قرار دارند که جز به مصلحت نظام اسلامی به هیچ منفعت زمینی نمی‌اندیشند و اقتدای بسیج و بسیجیان به شهیدان بزرگ و گلگون‌کفن ما است.

رضایی خاطرنشان کرد: بسیجیان در تمام عرصه‌ها اقتدار و عظمت خود را نشان داده‌اند با وجود رهنمودهای مقام معظم رهبری اگر دشمنان بخواهند توطئه‌‌ای علیه کشور داشته باشند به طور قطع شکست می‌خورند.

وی بیان کرد: بسیج مختص یک مکان و زمان نیست بلکه یک تفکر است که به‌زودی دست به کارهای بزرگتری می‌زند چنانکه تاکنون به این موضوع دست یافته است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک عنوان کرد: شجره طیبه بسیج منشا برکات بزرگی برای ایرانیان بوده است و باید روحیه بسیج در بین اقشار مختلف مردم ایران روز به روز گسترش یابد.

وی با اشاره به برگزاری اجتماع بزرگ بسیجیان گفت: اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان اراک با حضور سراسری مجموعه بسیجیان شهرستان اراک صبح فردا یکشنبه پنجم آذرماه در مصلی بیت‌المقدس اراک برگزار می‌شود.

رضایی خاطرنشان کرد: این مراسم از ساعت 9 صبح فردا با سخنرانی “سردار فدوی” فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع بسیجیان شهرستان اراک در مصلی بیت المقدس اراک برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت