جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۱:۲۴:۱۲

اجازه سیاسی شدن حوزه فرهنگ استان مرکزی را نمی‌دهیم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: اجازه سیاسی شدن حوزه فرهنگ استان مرکزی را نمی‌دهیم.

مدیرکل ارشاد استان مرکزی:

اجازه سیاسی شدن حوزه فرهنگ استان مرکزی را نمی‌دهیم

حوزه فرهنگ

اجازه سیاسی شدن حوزه فرهنگ استان مرکزی را نمی‌دهیم

به نقل ازخبرگزاری تسنیم،محسن شریفی عصر امروز در نشست مدیران رسانه‌های استان مرکزی با استاندار مرکزی اظهار داشت: پذیرای انتقادات رسانه‌ها هستیم اما نقدی که براساس سازندگی باشد نه نقدی که به دنبال تخریب محض باشد و امیدواریم رسانه‌های استان نقد سازنده را در دستور کار قرار دهند.

وی افزود: برخی نقدها مطرح می‌شود اما به اینکه امروز 2 اداره شهرستانی ارشاد با یک مدیر درحال اداره شدن است سخنی گفته نشد و باید در کنار همه نقدها معذورات و محدودیت‌ها را هم در نظر بگیریم.

شریفی تصریح کرد: در کنار نقدی که می‌شود مسائلی مانند مشکلات موجود را هم باید دید به طوری که آمار زیادی از پست‌ها در ارشاد خالی مانده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با اشاره به اهمیت دوری رسانه‌ها از سیاسی کاری گفت: بنا بر سیاسی‌کار ندارم هرچند شاید به نوعی خط و خطوط سیاسی داشته باشم اما اجازه سیاسی شدن فرهنگ استان مرکزی را نمی‌دهم و کار سیاسی را در شهر خودم و بیرون از حوزه رسانه دنبال می‌کنم.

وی ادامه داد: برخی به دنبال درگیر شدن و درافتادن ارشاد با رسانه‌ها هستند درحالیکه ما در کنار رسانه‌ها هستیم و ارشاد به عنوان متولی رسانه همگام و همراه رسانه‌ها است.

شریفی با اشاره به موضوع آگهی‌های دولتی ادامه داد: یکی از بهترین و سالم‌ترین کارکنان ارشاد مسئول نظارت و توزیع آگهی‌ها شده و اگر در آگهی خاصی روزنامه و رسانه مشخصی تعریف نشده باشد قطعا ما با رعایت درست عدالت و دقت این کار توزیع آگهی را پیگیر هستیم.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت