یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۲۰:۱۵:۲۵

ابطال تعدادی صندوق/ اعلام نتیجه کلی انتخابات در هفته آینده

حجت الاسلام سلیمی: بر اساس مستنداتی که در خصوص تخلفات احتمالی ارائه شده بود تعدادی از صندوق های رای در برخی از نقاط شهری و روستایی استان ابطال شده است.

بازشماری تعدادی از صندوق های رای شوراها در استان مرکزی؛

ابطال تعدادی صندوق/ اعلام نتیجه کلی انتخابات در هفته آینده

صندوق های رای

ابطال تعدادی صندوق/ اعلام نتیجه کلی انتخابات در هفته آینده

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی در استان مرکزی در گفتگو با پیام دلیجان،با اشاره به اعتراضات برخی کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان مرکزی گفت: اعتراضات کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستاهای استان مرکزی بررسی شده است و ظرف دو تا سه روز آینده نتیجه کامل انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اعلام می شود.

سلیمی اظهار کرد: تخلفات فراوانی در زمان انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان صورت گرفته که این تخلفات، نسبت به دوره های قبلی خیلی بیشتر بوده است.

وی با اشاره به اینکه اعتراضات قانونی به دقت توسط هیئت نظارت مورد بررسی قرار گرفته است، ادامه داد: در کلانشهر اراک موضوع تشابه اسمی مطرح بود و در همین خصوص از ۲۷۰ صندوق اخذ رای در این شهر ۱۰ صندوق مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: هر چند اختلافی در بازشماری صندوق ها وجود داشت ولی این اختلاف به اندازه ای نبود که بخواهد موجب تغییر در نتیجه شود.

رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی در استان مرکزی بیان کرد: بر اساس مستنداتی که در خصوص تخلفات احتمالی ارائه شده بود تعدادی از صندوق های رای در برخی از نقاط شهری و روستایی استان ابطال شده است.

سلیمی با اشاره به اینکه تاکنون ابطال صندوق های رای تغییری در نتایج شوراهای اسلامی شهر و روستا نداشته است خاطرنشان کرد: نتیجه کلی انتخابات استان مرکزی اوایل هفته آینده منتشر می شود.

پنجمین دوره از انتخابات شوراهای اسلامی در ۸۶۳ مناطق روستایی و ۳۳ شهر استان مرکزی برای کسب ۲ هزار و ۶۶۹ کرسی شورایی برگزار شد.

پنج هزار و ۵۲۸ داوطلب شامل یکهزار و ۲۰۴ نامزد در ۳۳ منطقه شهری و پنج هزار و ۱۷۱ نامزد در ۸۶۳ روستای واجد تشکیل شورا با هم رقابت کردند.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت