پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۹:۱۸:۴۳

ائتلاف ستاد کاندیداهای جبهه انقلاب در استان مرکزی + تصاویر ‌

همزمان با کناره‌گیری محمدباقر قالیباف از انتخابات ریاست جمهوری به نفع حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، ستادهای آنها در استان مرکزی با یکدیگر ائتلاف کردند.

ائتلاف ستاد کاندیداهای جبهه انقلاب در استان مرکزی + تصاویر ‌

ائتلاف ستاد کاندیداهای جبهه انقلاب در استان مرکزی + تصاویر ‌

ظهر امروز بود که خبری در جبهه انقلاب اسلامی مبنی بر کناره‌گیری محمدباقر قالیباف کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به نفع جریان انقلاب اسلامی و حمایت از حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی با انتشار بیانیه‌ای منتشر شد که به نقطه قوتی در وحدت و انسجام در بین نیروهای ارزشی و انقلابی مبدل شده است.

همچنین قالیباف در پیامی از همه هواداران و ستادهای خود خواست در حمایت از جبهه انقلاب اسلامی به جمع هواداران و حامیان حجت‌الاسلام رئیسی در کشور بپیوندند، با اعلام این موضوع در نخستین قدم در استان مرکزی ستادهای انتخاباتی این دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری ضمن دیدار، بر وحدت و ائتلاف و هم یاری متقابل با یکدیگر تاکید کردند.

 

منیت در جبهه انقلاب معنایی ندارد

در این دیدار که با حضور همه اعضای ستادهای مردمی و انتخاباتی قالیباف و حجت‌الاسلام رئیسی در استان مرکزی انجام شد، رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در استان مرکزی برضرورت وحدت جریان انقلاب اسلامی اظهار داشت: درحالیکه هجمه گسترده‌ای علیه قالیباف در کشور به سبب مواضع انقلابی و ارزشمدار وی شکل گرفته بود، وی قدمی از حرکت انقلابی خود عقب‌نشینی نکرده و بر ترویج فرهنگ انقلابی و جهادی در کشور تاکید داشت.

محمدحسین فرمهینی فراهانی افزود: این درحالیست که امروز وقتی قالیباف به عنوان جهادگر دیروز و رزمنده امروز جبهه انقلاب حمایت و کناره‌گیری را بهترین گزینه برای حمایت و وحدت و اقتدار جبهه انقلاب اسلامی تشخیص داد با تواضع کامل به نفع حجت‌الاسلام رئیسی و جبهه انقلاب اسلامی کناره‌گیری کرد تا شاهد تشکیل جبهه واحد انقلابی در کشور باشیم که قطعا این وحدت نتایج مطلوبی به دنبال خواهد داشت که نتیجه نهایی آن موفقیت و پیروزی جریان انقلابی در کشور خواهد بود.

 

وی ادامه داد: در جبهه انقلاب اسلامی منیت معنایی ندارد و قالیباف نشان داد برخلاف همه شانتاژهای رسانه‌ای جریان اصلاحات و اعتدالی و حامی دولت که به دنبال انشقاق در جریان انقلابی بودند نیروهای انقلاب اسلامی در بزنگاه‌ها حاضر به زیر پا گذاشتن منیت برای تقویت و اقتدار نظام و جریان انقلاب اسلامی ایران است و امروز پیروز حرکت انقلابی در این جبهه مردم و جریان انقلابی است.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در استان مرکزی خاطرنشان کرد: همانطور که قالیباف به عنوان فرمانده این ستادها اعلام کرد ازین پس به حمایت از جبهه انقلاب و حجت الاسلام رئیسی همت خواهد گمارد و ما به تبعیت از وی با تمام ظرفیت سخت افزاری و نرم افزاری همچون گذشته پرتلاش‌تر و با وحدت کامل با ستادهای حجت الاسلام رئیسی از جریان انقلاب اسلامی حمایت خواهیم کرد.

 

هیچ اختلافی در بین نیروهای انقلابی وجود ندارد

رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در استان مرکزی نیز در این مراسم با تقدیر از حرکت انقلابی قالیباف گفت: این حرکت قالیباف نشان داد در جریان انقلابی هدف مشترک که همان اعتلای انقلاب اسلامی است مهمترین هدف تک تک اعضای جبهه انقلاب است و جا دارد از این حرکت انقلابی این فرمانده و مدیر جهادی کشور از طرف خود و ستادهای انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در استان مرکزی تقدیر و تشکر کنم.

احمدرضا نوازنی افزود: پیش‌تر هم اعلام کردیم ما با ستاد انتخاباتی قالیباف رقابت نمی‌کنیم بلکه رفاقت می‌کنیم و این اتفاق زمینه ای شد تا این رفاقت را در یک جبهه واحد که همان جبهه انقلاب اسلامی است به منصه ظهور بگذاریم.

وی خاطرنشان کرد: وحدت و انسجام ما در جبهه انقلاب زمینه ساز موفقیت و پیروزی روزافزون جبهه انقلاب خواهد بود تا مدیران انقلابی و جهادی با در دست گرفتن سکان کشور تغییری به نفع مردم و وضعیت مطلوب در کشور را شاهد باشیم.

به گزارش تسنیم، در این مراسم تمامی اعضای ستادهای انتخاباتی و مردمی حجت الاسلام رئیسی در استان مرکزی و رئیس و اعضای کمیته‌های چهارده‌گانه ستادهای انتخاباتی و مردمی قالیباف در استان مرکزی حضور داشتند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/س

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت