یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۲۲:۳۹:۰۴

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی:‌ انقلاب اسلامی “وابستگی” را به “ما می‌توانیم” تبدیل کرد ‌

عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری با بیان اینکه راز ماندگاری ۴۰ ساله نظام و انقلاب حضور مردم درصحنه است گفت: انقلاب اسلامی “وابستگی” را به “ما می‌توانیم” تبدیل کرد.

عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری در سخنان 22 بهمن؛

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی:‌ انقلاب اسلامی “وابستگی” را به “ما می‌توانیم” تبدیل کرد ‌

دامنه دستگاه‌های نظارتی بر رصد هزینه‌کرد اعتبارات دولتی

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی:‌ انقلاب اسلامی “وابستگی” را به “ما می‌توانیم” تبدیل کرد ‌

به نقل از تسنیم، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی ظهر امروز در جمع مردم و راهپیمایان 22 بهمن در مصلی بیت‌المقدس اراک با اشاره به کارنامه درخشان انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: علیرغم اینکه انقلاب اسلامی در 10 سال نخست درگیر جنگ و جریانات پس از آن بود ولی در بخش‌های مختلف از جمله پزشکی، هسته‌ای، نظامیپیشرفت‌های خوبی داشته است که هیچ کدام از آن‌ها قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست.

وی افزود: تاریخ قبل از انقلاب را می‌توان در بازده زمانی 200 سال قبل از آن در زمان قاجار و پهلوی جستجو کرد که در آن برهه تاریخی جز وابستگی و ذلت برای مردم ایران چیز دیگری نداشت.

دری نجف‌آبادی اضافه کرد: همه این اقدامات دست به دست هم داد تا ملت ایران به رهبری حضرت امام خمینی(ره) علیه این اقدامات قیام کرده و انقلاب را به پیروزی برسانند.

وی افزود: در دوران پیش از انقلاب اسلامی پزشکان هندی، عراقی، بنگلادشیدر ایران کار طبابت را انجام می‌دادند، امروز نه تنها در بحث پزشکی از حضور و طبابت پزشکان متخصص خارجی بی‌نیاز شده‌ایم، بلکه در زمینه دستاوردهای دارویی و تجهیزات پزشکی به‌عنوان یکی از کشورها صادرکننده در جهان محسوب می‌شویم.

نماینده ولی‌فقیه در استان تصریح کرد: ایران توان صادرات سالانه 100 میلیارد دلار تجهیزات پزشکی را دارد و در این خصوص ایران می‌تواند به عنوان یکی از اولین تولیدکنندگان داروهای خاص و ضد سرطان در جهان مطرح باشد.

وی ادامه داد: برای اینکه مسیر انقلاب را با قدرت ادامه دهیم باید عدالت را در جامعه گسترش داده و با فساد مقابله کنیم تا بتوانیم در عرصه بین‌الملل هم با قدرت وارد شویم و مسئولان باید توجه داشته باشند که با تزریق پول مشکلات جامعه حل نمی‌شود بلکه برطرف کردن مشکلات جامعه با کار و تلاش، بالا بردن بهره‌وری، مبارزه با فساد حل می‌شود.

دری نجف‌آبادی خاطرنشان کرد: توسعه عمران و آبادی در شهرها و روستاها یکی دیگر از دستاوردهای نظام اسلامی بوده است و کار بزرگی که با اجرای طرح مسکن مهر انجام شده در این زمینه بسیار مؤثر بود.

امام جمعه اراک بیان کرد: به برکت خون شهدا ملت ایران نه تنها در کشور دارای قدرت است بلکه در منطقه هم حرف اول را می‌زند و این موضوع دشمنان را به حیرت واداشته است و برای اینکه این موفقیت‌ها تداوم داشته باشد لازم است مسئولان با برنامه‌ریزی‌های کوتاه مدت و بلندمدت مسیر را برای پیشرفت انقلاب فراهم کنند.

وی عنوان کرد: ملت ایران اسلامی بار دیگر در سی‌و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه شکوه و حماسه‌ای دیگری را خلق کردند، ملت ایران بار دیگر در این مراسم وفاداری خود به نظام، امام(ره)، رهبری و شهدا را اعلام کردند و وحدت و انسجام خود را به گوش جهانیان رساندند و حضور مردم را تجدید میثاق با اهداف نظام و قانون اساسی است.

دری نجف‌آبادی تصریح کرد: مردم با حضور خود بار دیگر خط بطلانی بر توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان کشیدند و ثابت کردند در برابر توطئه‌های دشمنان صحنه را خالی نخواهند کرد چراکه رسانه‌های بیگانه در برابر عظمت ملت ایران بهت‌زده می‌ماند و واقعیت‌ها را منعکس نمی‌کنند، که این موضوع از کینه و دشمنی بیگانگان نشأت می‌گیرد.

عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری با اشاره به تلاش دشمن برای توطئه گفت: بیگانگان از ماه‌ها قبل، برای 22 بهمن‌ماه امسال برنامه‌ریزی کرده و کارشکنی‌های مختلفی را انجام داده بودند، سیل خروشان ملت در 22 بهمن‌ماه امسال همه ترفندهای دشمنان را از خنثی کرد. در واقع امروز همه مردم و مسئولان با حضور در این راهپیمایی عظیم بار دیگر به ندای رهبری لبیک گفتند و این حماسه حضور غیرتمند را آفریدند.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت