پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۶:۰۴:۴۲

آمار دانشجویان دانشگاه آزاد اراک کاهش یافت

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک گفت: سیر کاهشی دانشجو این هشدار را داده که باید به سمت تنوع بخشی منابع درآمدی حرکت کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک:

آمار دانشجویان دانشگاه آزاد اراک کاهش یافت

دانشگاه آزاد اراک

آمار دانشجویان دانشگاه آزاد اراک کاهش یافت

به نقل از تسنیم، عباسعلی حیدری ظهر امروز در نشست نوروزی دانشگاه آزاد اسلامی اراک اظهار داشت: به رغم دشواری شرایط اقتصادی ناشی از کاهش جمعیت دانشجویی در کشور بر این باوریم که همه مشکلات موجود با دستان توانمند مجموعه کارکنان و اساتید دانشگاه قابل برطرف شدن است.

وی افزود: اعتقاد داریم که اگر از ظرفیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و نیروهای توانمندی که در واحد  اراک و استان داریم استفاده بهینه انجام شود از این مرحله به خوبی عبور می‌کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک با اشاره به اینکه سهم بالایی از درآمدهای دانشگاه آزاد اسلامی وابسته به شهریه است گفت: سیر کاهشی دانشجو این هشدار را داده که باید به سمت تنوع بخشی منابع درآمدی حرکت کنیم. 

حیدری بیان کرد: کمیته جذب دانشجو با هدف جست‌و‌جوی راهکارهای موثر در این بخش فعالیت خود را آغاز کرده و از همه همکاران و استادان انتظار داریم پیشنهادهای خود را به این کمیته ارائه کنند.

وی ادامه داد: هم‌سو با تدوین برنامه‌های جامع و کارآمد برای جذب دانشجو، باید شیوه‌های متعدد جذب سرمایه‌های غیر شهریه‌ای هم در دستور کار دانشگاه قرار گیرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک با اشاره به اتکا به توانمندی‌های داخلی دانشگاه در همه عرصه‌ها گفت: ایجاد بستر فعالیت‌های جدید برای بهره‌گیری حداکثری از نیروی انسانی فعال و حضور مفید و موثر اعضای هیئت علمی در دانشگاه فراهم است.

حیدری خاطرنشان کرد: تقویت فرهنگ صرفه‌جویی و احساس مسئولیت در محل کار و نوع برخورد با اموال دانشگاه از سوی کارکنان ضروری است و از معاونت فرهنگی دانشگاه انتظار داریم برنامه‌های اجرایی خود در این عرصه را طرح ریزی و عملیاتی کند.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت