سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۸:۰۷:۴۵

آغاز مسابقات والیبال دانشجویان علمی کاربردی کشور در اراک

ششمین دوره مسابقات والیبال دانشجویان پسر دانشگاه های جامع علمی و کاربردی کشور روز یکشنبه به میزبانی دانشگاه جامع علمی و کاربردی اراک در سالن ورزشی مجتمع ماشین سازی آغاز شد.

ورزشی؛

آغاز مسابقات والیبال دانشجویان علمی کاربردی کشور در اراک

ایرنا، در این دوره از رقابت ها که تا سوم اسفندماه جاری جریان دارد، 14 تیم از استان های کشور حضور دارند و با یکدیگر رقابت می کنند.
تیم های برتر این رقابت ها به مسابقات منطقه ای و المپیاد ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری راه پیدا می کنند.
تخفیف شهریه 30 تا 70 درصدی نیز برای نفرات برتر این رقابت های ورزشی پیش بینی شده است.
مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه جامع علمی و کاربردی کشور در آیین گشایش این مسابقات گفت: ششمین دوره رقابت های قهرمان کشوری دانشگاه های علمی کاربردی در قالب هفت رویداد ورزشی برنامه ریزی شد.
سید «ابوالفضل تجلی» افزود: در گام اول حضور 2 هزار و 44 نفر در این رقابت ها پیش بینی شد اما، این تعداد بر اساس اعلام آمادگی قطعی و سامانه پذیرش دانشگاه به یکهزار و 560 نفر رسیده است.
وی بیان کرد: هدف اصلی از برگزاری رویدادهای ورزشی در دانشگاه های جامع علمی و کاربردی کشور غنی سازی اوقات فراغت دانشجویان، رقابت سالم همراه با رفاقت است.
مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه جامع علمی و کاربردی کشور ادامه داد: پیش بینی شده در قالب این رویدادها دانشجویان از جاذبه های تاریخی و گردشگری استان های میزبان نیز دیدن کنند.
تجلی اظهار داشت: این دانشگاه رویکرد جدیدی به ورزش به ویژه رشته هایی که در سطح آموزش عالی کمتر مورد توجه قرار گرفته دارد.
وی گفت: پنجمین المپیاد فرهنگی و ورزشی دانشگاه های جامع علمی و کاربردی با 18 رویداد ورزشی در دستور کار قرار دارد که 2 هزار و 500 دانشجوی پسر و دختر در این برنامه ها شرکت می کنند.
استان مرکزی با دارا بودن 12 شهرستان دارای بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر جمعیت است.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت