دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۸:۱۳:۱۲

آغاز مرحله اول رزمایش مؤمنانه در استان مرکزی/توزیع ۳۰هزار بسته مواد غذایی میان اقشار نیازمند

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی از آغاز رزمایش مؤمنانه در استان خبر داد و گفت: ۳۰ هزار بسته غذایی توسط نیروهای جهادی، سپاهی و بسیجی تأمین‌شده است که در سه مرحله امروز، ولادت امام حسن مجتبی(ع) و عید سعید فطر بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی مطرح کرد؛

آغاز مرحله اول رزمایش مؤمنانه در استان مرکزی/توزیع ۳۰هزار بسته مواد غذایی میان اقشار نیازمند

سردار محسن کریمی فرماندهی سپاه روح‌الله استان مرکزی امروز در آغاز رزمایش مؤمنانه در اراک، گفت: در این رزمایش شاهد بخشی از کالاهای جمع‌آوری شده ویژه شهر اراک هستیم و همه نواحی شهرستانی نیز چنین کاری را انجام خواهند داد.

کریمی با تأکید بر اینکه از همان ابتدای شیوع کرونا خانواده های نیازمند را مورد توجه قرار دادیم، عنوان کرد: از ابتدا تا به امروز بیش از ۶ هزار بسته با ارزشی بین ۳۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان برای هر بسته، در کنار دیگر اقدامات سپاه روح الله، در بین نیازمندان توزیع شده است.

وی افزود: با تأکید رهبر معظم انقلاب بر رزمایش مؤمنانه گستردگی این اقدامات افزایش یافت و در جلسات استانی تهیه ۱۰۰ هزار بسته غذایی و توزیع آن سیاست گذاری شد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: امروز ۳۰ هزار بسته غذایی توسط نیروهای جهادی، سپاهی و بسیجی تأمین شده است که در سه مرحله امروز، ولادت امام حسن مجتبی(ع) و عید سعید فطر توزیع خواهد شد.

وی اظهار کرد: از این تعداد ۵ هزار بسته در شهر اراک و تعدادی را نیز به صورت همزمان در شهر داوود آباد و ساروق توزیع خواهیم کرد. همچنین در سایر شهرستان ها هم از ۳۰ هزار بسته تهیه شده، توزیع خواهد شد.

کریمی ضمن ابراز امیدواری برای تحقق تهیه ۱۰۰ هزار بسته سیاست گذاری شده با همکاری دیگر سازمان ها و نهادها، اظهار کرد: بخش عمده ای از بسته ها به واسطه کمک های جمع آوری شده در مساجد و پایگاه های بسیج و بخش دیگری نیز از مرکز تأمین‌شده است.

وی عنوان کرد: تا به حال در اراک کمک های نقدی ۵۰۰ هزار تومانی و تعداد زیادی گوشت تازه ذبح شده گوسفند، بین نیازمندان توزیع شده است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: رزمایش امروز را مانند دوران دفاع مقدس که اعزام نیروها از مساجد اتفاق می افتاد از مصلی آغاز کردیم، باشد که همه کسانی که در این حرکت سهیم بودن از اثرات معنوی آن بهره مند شوند.

وی با تأکید بر اینکه در این حرکت منتی بر هیچ‌کس نداریم، تصریح کرد: فلسفه برگزاری چنین رزمایش نمادینی تشویق دیگران به انجام این دست‌کارها بوده است.

 کریمی ضمن بیان اینکه پیش بینی شده است که تا پایان کار ۱۲ میلیارد تومان هزینه شود، خاطر نشان کرد: بسته ها شامل گوشت، مرغ، برنج، روغن، حبوبات، رب و ماکارونی است.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت