جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۳:۴۶:۳۲

آغاز طرح بازرسي اصناف ويژه ایام نوروز در اراک/نوسانات نرخ ارز بازرسی‌ها را با مشکل مواجه کرده است

مدیر بازرسي و نظارت اتاق اصناف مرکز استان مرکزي با اشاره به اینکه افراد سودجو به بهانه افزایش نرخ ارز قیمت‌ها را افزایش می دهند، گفت: افزایش نرخ ارز بازرسی های واحدهای صنفی را با مشکل همراه کرده است.

مدیر بازرسي اتاق اصناف مرکز استان مرکزي:

آغاز طرح بازرسي اصناف ويژه ایام نوروز در اراک/نوسانات نرخ ارز بازرسی‌ها را با مشکل مواجه کرده است

طرح بازرسي اصناف ويژه ایام نوروز

آغاز طرح بازرسي اصناف ويژه ایام نوروز در اراک/نوسانات نرخ ارز بازرسی‌ها را با مشکل مواجه کرده است

مهدی سعیدی مدير بازرسي و نظارت اتاق اصناف مرکز استان مرکزي در گفتگو با اراک امروز؛ گفت: طرح تشديد کنترل و بازرسي اصناف ويژه ایام پایانی سال در بازار به صورت مشترک با سازمان صنعت معدن و تجارت، تعزيرات حكومتي، مرکز بهداشت، دامپزشکی و بازرسين اصناف از امروز شنبه ۱۴ بهمن ماه آغاز شده است.

سعیدی با بيان اينکه طرح بازرسي اصناف ويژه ایام پایانی سال با حضور هفت تیم در اراک آغاز شده است، اظهار کرد: اين طرح تا ۱۶ فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.

وي با اشاره به اینکه اين طرح با هدف کنترل قيمت ها و مقابله با تخلفات احتمالي در عرضه کالاهاي پُر مصرف صورت مي گيرد، تصريح کرد: تمامي مراکز عرضه کالاهاي اساسي به خصوص واحدهاي عرضه آجيل و تنقلات، ميوه و شيريني فروشي ها کنترل قيمت مي شوند.

مدير بازرسي و نظارت اتاق اصناف مرکز استان مرکزي اظهار کرد: تمام واحدهاي صنفي موظف به درج قيمت هاي مصوب بر روي اجناس و صدور فاکتور فروش هستند در غیر این صورت با واحدهای متخلف برخورد خواهد شد.

سعیدی با تاکید بر اینکه در خصوص توزیع اقلام مورد نیاز مردم مشکل خاصی در بازار نداریم و پیش‌بینی‌های لازم در این بخش انجام شده است، گفت: مردم خرید خود را برای روزهای آخر نگذارند و به تدریج خریدهایشان را انجام دهند.

وی با اشاره به نوسانات اخیر نرخ ارز در کشور افزود: متأسفانه در شرایطی که نرخ ارز افزایش پیدا می کند شاهد فرصت طلبی عده‌ای افراد سودجو هستیم که قیمت‌ها را به بهانه افزایش نرخ ارز افزایش می دهند، که البته سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان باید نظارت جدی‌تری داشته باشد.

مدير بازرسي و نظارت اتاق اصناف مرکز استان مرکزي با اشاره به اینکه اتاق اصناف مسئولیتی در تعیین قیمت ها ندارد، بیان کرد: افزایش نرخ ارز بازرسی های واحدهای صنفی را با مشکل همراه کرده است.

سعیدی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گران‌فروشي و کم‌فروشي، مراتب را با شماره ۳۸۲۰ یا کیوسک مستقر در میدان شهدای اراک به اطلاع بازرسان اتاق اصناف برسانند.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت