سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۶:۴۵:۱۵

آغاز بیست و سومین المپیاد دانشگاه فرهنگیان به میزبانی دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی

با حضور مدیرکل تربیت بدنی سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان کشور بیست و سومین المپیاد دانشگاه فرهنگیان به میزبانی دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی در سالن شهدای پنجم مرداد اراک برگزار شد.

با حضور مدیرکل تربیت بدنی سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان

آغاز بیست و سومین المپیاد دانشگاه فرهنگیان به میزبانی دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی

المپیاد دانشگاه فرهنگیان

آغاز بیست و سومین المپیاد دانشگاه فرهنگیان به میزبانی دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی

به نقل از تسنیم، میترا روحی شامگاه پنجشنبه در افتتاحیه بیست و سومین المپیاد دانشگاه فرهنگیان که به میزبانی دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی و در سالن شهدای پنجم مرداد اراک برگزار شد با اشاره به المپیاد ورزشی دانشگاه فرهنگیان اظهار داشت: سفیران و پیام‌آوران مودت‌و دوستی از 31 استان در آستانه برگزاری بیست‌و سومین المپیاد ورزشی پردیس‌ها و مراکز آموزش عالی دانشگاه فرهنگیان با حضور نزدیک به سه هزار دانشجوی معلم در دو بخش دختران و پسران در 6 رشته ورزشی رقابت‌های مهم از دید خودباوری، تلاش، مسئولیت پذیری اجتماعی و مشارکت پذیری را به نمایش می‌گذارند.

وی افزود: در این رهگذر نشاط و شادابی نشات گرفته از نمادین اعتقادی این آینده سازان ایران سرافراز نوید بخش وحدت و همدلی، کسب تجربیات، تجلی فداکاری و ایثار و بروز استعداد‌های امید آفرین می‌شود.

مدیرکل تربیت بدنی سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان کشور تصریح کرد: مجموع شرکت کنندگان در این مسابقه شامل 880 نفر دختر و 1045 نفر پسر است.

روحی بیان کرد: تحقیقات و تجربه ثابت کرده که شرکت در فعالیت ورزشی از یک سو شور و نشاط  ورزشی و از طرف دیگر سبب انسجام ارتباط اجتماعی می‌شود.

وی ادامه داد: متاسفانه با انجام تحقیقاتی از سوی وزارت بهداشت نشان می‌دهد سطح نشاط و شادابی در جوانان بسیار پایین است و از جایی که طلایی‌ترین دوره زندگی جوانان در ارتباط با دانشگاه است باید بر خود واجب بدانیم که توجه ویژه ای به تربیت بدنی و فعالیت ورزشی داشته باشیم.

مدیرکل تربیت بدنی سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان کشور عنوان کرد: باید به گونه‌ای دانشجویان را تربیت ورزشی کنیم که آنها در طول سال هم فعال باشند و یک آموزش علمی، عملی و تخصصی ببینند که بتوانند آن را جزیی از زندگی خود قرار دهند.

روحی خاطرنشان کرد: ویژگی دانشگاه فرهنگیان نسبت به سایر دانشگاه‌ها این است که ما علاوه بر بحث فنی و تخصصی قصد داریم معلمانی تربیت کنیم که از نظر شادابی و سلامت بتوانند در استانداردهای بالایی قرار داده باشند.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت