دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۱:۲۷:۲۷

آغاز اجرای طرح «احراز اصالت هویت برخط» در استان مرکزی

مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری مرکزی گفت: طرح اصالت هویت برخط و حذف اخذ کپی کارت ملی و شناسنامه در دستگاه های اجرایی استان اجرا می‌شود.

مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری مرکزی مطرح کرد

آغاز اجرای طرح «احراز اصالت هویت برخط» در استان مرکزی

احراز اصالت هویت برخط

آغاز اجرای طرح «احراز اصالت هویت برخط» در استان مرکزی

محسن یساولی شراهی، مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری مرکزی روز سه شنبه در دومین جلسه شورای اداری استان مرکزی ضمن ارائه گزارشی درخصوص اجرای طرح «احراز اصالت هویت برخط» گفت: اجرای طرح «احراز اصالت هویت برخط» و حذف اخذ کپی کارت ملی و شناسنامه در دستگاه‌های اجرایی استان برای افزایش رضایتمندی مراجعه‌کنندگان در استان آغاز شده است.

یساولی با اشاره به اینکه باید فرهنگ توسعه خدمات براساس احراز اصالت هویت برخط  و حذف اخذ کپی کارت ملی و شناسنامه در دستگاه های اجرایی توسعه یابد، اظهار کرد: برای اجرای موفق این طرح دوره های آموزشی در استان برگزار شده است؛ در قالب این طرح مردم هنگام مراجعه به دستگاه‌های اجرایی برای دریافت خدمات نیازی به ارائه کپی کارت ملی و شناسنامه ندارند.

مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری مرکزی با تاکید بر فراهم ساختن زیرساخت های مورد نیاز برای اجرای موفق این طرح در استان، افزود: شرایط برای اجرای این طرح در استان فراهم است و تا عید پایان ماه رمضان این طرح در کل کشور اجرایی خواهد شد و بعد از این زمان دریافت کپی کارت ملی و شناسنامه در دستگاه‌های اجرایی متوقف می‌شود.

مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری مرکزی با اشاره به اینکه تا سال ۹۶ حدود ۴۰۰ دستگاه به شبکه دولت متصل شده‌اند، خاطرنشان کرد: امسال هم ۳۲۰ دستگاه که عمدتاً بخش خصوصی است به شبکه دولت وصل شده اند.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت