پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۶:۰۰:۰۷

آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در زرندیه برگزار شد

آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم همزمان با سایر نقاط کشور در زرندیه برگزار شد.

آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در زرندیه برگزار شد

حفظ و مفاهیم قرآن کریم

آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در زرندیه برگزار شد

آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم همزمان با سایر نقاط کشور پیش از ظهر امروز در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه در حاشیه این آزمون گفت: تعداد 131 نفر قرآن آموز در سطوح مختلف و در رشته‌های حفظ و مفاهیم قرآن کریم و… در این آزمون شرکت کردند.

احمد جوانمرد در ادامه افزود: تعداد 39 نفر در حفظ 10 جزء اول قرآن، 18 نفر در حفظ 15 جزء اول قرآن، 22 نفر در حفظ 5 جزء اول قرآن، 15 نفر در حفظ 3 جزء اول قرآن، 10 نفر در حفظ 2 جزء اول قرآن، 5 نفر در حفظ کل قرآن و مابقی در رشته‌های حفظ جزء سی قرآن، جزء اول قرآن، جزء سی و اول قرآن، سوره‌های منتخب واقعه و ملک، ترجمه و مفاهیم قرآن و ترجمه و مفاهیم صحیفه سجادیه در این دوره از آزمون شرکت کرده بودند.

وی ظرفیت قرآنی در شهرستان زرندیه را بسیار مطلوب ارزیابی کرده و هماهنگی و تعامل نهادهای مختلف در برگزاری برنامه‌های قرآنی به‌ویژه این آزمون را عالی توصیف کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه با اشاره به همکاری سازمان اوقاف و امور خیریه و دیگر نهادها و مؤسسات در برگزاری این آزمون، پیشرفت در فضای قرآنی را نیازمند همدلی، وفاق و یک عزم ملی دانست.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت