شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۴:۱۹:۲۳

آزاد شدن ۱۷ زندانی غیر عمد در استان مرکزی

مدیرکل امور زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان مرکزی گفت: ۱۷ زندانی غیر عمد ندامتگاه‌های این استان در ماه مبارک رمضان امسال با مساعدت خیران آزاد شدند.

مدیرکل امور زندان‌های استان مرکزی:

آزاد شدن ۱۷ زندانی غیر عمد در استان مرکزی

آزادی زندانیان غیر عمد

آزاد شدن ۱۷ زندانی غیر عمد در استان مرکزی

به نقل روابط عمومی اداره کل امور زندان‌های استان مرکزی، علی عباس فلاحتی مطلق با اشاره به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد استان اظهار داشت: این زندانیان با حمایت های مالی اقشار مختلف مردم و برنامه های گلریزان در نقاط مختلف استان آزاد شدند.

وی ادامه داد: برنامه گلریزیان در رمضان امسال تاکنون در شهرستان‌های ساوه و محلات برگزار شده و 27 خرداد در این آیین در اراک با حضور نیکوکاران در تالار کوه نور برگزار می‌شود.

مدیرکل امور زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان مرکزی بیان کرد: در ابتدای ماه مبارک رمضان 200 زندانی جرائم غیرعمد از نقاط مختلف این استان در انتظار کمک‌های مالی خیران بودند و برای آزادی این زندانیان 170 میلیارد ریال نیاز بود.

فلاحتی‌مطلق تصریح کرد: 183 زندانی غیرعمد دیگر در انتظار کمک خیران هستند تا بتوانند به آغوش جامعه بازگردند.

وی ادامه داد: بازگرداندن زندانیان جرایم غیرعمد به آغوش خانواده‌ها امری انسانی و ارزشمند است و در این راستا برنامه گلریزان با هدف تامین منابع مالی برای آزادی این زندانیان در ماه رمضان تدارک شده است.

مدیرکل امور زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان مرکزی  خاطرنشان کرد: خیران استان مرکزی در سال گذشته سه میلیارد ریال در جشن گلریزان و سه میلیارد ریال هم از طریق برنامه قبول باشه به ستاد دیه استان اهداء کردند که براین اساس 64 زاندانی جرائم غیرعمد در استان از زندان آزاد شدند و به کانون خانواده بازگشتند.

فلاحتی مطلق عنوان کرد: خیران در مجموع پارسال 217 زندانی جرائم غیرعمد استان را با اهداء مبلغی بالغ بر هشت میلیارد و 600 میلیون ریال آزاد کردند و شکات نیز پنج میلیون و 400 میلیون ریال از مطالبات خود را به این زندانیان بخشیدند.

وی اضافه کرد: زندانیان جرائم غیر عمدی بیشتر به جرم‌های مهریه، نفقه، تصادف و بدهکاری‌های مالی غیر کلاهبرداری در زندان به سر می‌برند.

مدیرکل امور زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی استان مرکزی افزود: خیران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب 0216268687001 بانک ملی ایران ستاد دیه استان مرکزی واریز کنند.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت