سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت: ۰۱:۲۸:۳۶

آزادسازی فضای مجازی ابزار هویت‌زدایی دین اسلام است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه هویت‌زدایی اسلامی هدف فضای مجازی است گفت: دشمن با ماهواره و فضای مجازی به دنبال ایجاد انجراف در جامعه است.

آزادسازی فضای مجازی ابزار هویت‌زدایی دین اسلام است

مجامع بین‌المللی

آزادسازی فضای مجازی ابزار هویت‌زدایی دین اسلام است

به نقل از تسنیم، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی ظهر امروز در کلاس تفسیر قرآن کریم در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به فضای معنوی در جامعه اظهار داشت: در ماه محرم فضای معنوی مطلوبی بر جامعه حاکم و سبب ایجاد و بازسازی اخلاق و معنویت در جامعه می شود.

وی افزود: ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و یاران با وفای ایشان، بهترین فرصت در جهت تبیین ارزش‌های اسلامی در جامعه و نقش قیام عاشورا در پیشبرد اهداف والای انقلاب اسلامی است و در این ماه.

دری نجف‌آبادی خاطرنشان کرد: باید  شرایطی ایجاد شود تا آموزه های ناب و پیام تفکر و قیام عاشورایی به بهترین شکل در لایه‌های مختلف جامعه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: دشمنان با ترویج شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی به دنبال ایجاد انحراف در جامعه ما هستند و در این شرایط مسائل اخلاقی و آموزه های دینی بهترین ابزار کارآمد مصون سازی ارزش های اسلامی در جامعه است.

آیت الله دری نجف‌ابادی بیان کرد: توجه به امور فرهنگ قرآنی تنها راه مقابله با معضلات جامعه است و همچنین نشر معارف دینی و قرآنی در بین عموم مردم و در لایه‌های مختلف جامعه بسترساز ترویج و احیا فرهنگ اسلامی در جامعه است که مسئولان فرهنگی باید به این مهم توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی ادامه داد: تحول فرهنگی در جامعه بهنیازمند هدایت‌گری موثر نیاز دارد که بهره‌گیری از قرآن کریم و سیره اهل بیت(ع) و برنامه‌ریزی‌ کارشناسان علوم اسلامی این مهم را محقق می‌کند.

امام جمعه اراک با اشاره به نعمت‌های الهی گفت: خداوند دو نعمت عظیم و آیت آله العظمی به ما داده و یکی از آنها قرآن ذی‌الذکر و دوم حضرت رسول کریم و محمد امین و اتمام نعمت با ولایت در غدیر خم است و نعمت‌های ظاهری و باطنی کامل شد.

وی افزود: اصطلاحات قرآنی از نظر مفهومی بر اصطلاحات فلسفوی و اقتصادی و سیاسی که در دنیای امروز متداول است، ارجحیت دارد چراکه قرآن کتاب محکم است.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت