جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۴:۳۰:۴۶

آزادراه ساوه-همدان رتبه نخست تصادفات استان مرکزی را دارد

رئیس پلیس راه استان مرکزی گفت: تصادفات و تلفات بالایی را در محور آزادراه ساوه-همدان هستیم به طوری که این محور رتبه نخست تصادفات استان را دارد.

رئیس پلیس راه استان مرکزی؛

آزادراه ساوه-همدان رتبه نخست تصادفات استان مرکزی را دارد

آزادراه ساوه-همدان

آزادراه ساوه-همدان رتبه نخست تصادفات استان مرکزی را دارد

به نقل از تسنیم، سرهنگ ایرج کهریزی ظهر امروز در جلسه کمیسیون اجرایی آیین‌نامه مدیریت حمل و نقل و سوانح رانندگی استان که در معاونت عمرانی استانداری مرکزی برگزار شد با اشاره به وضعیت جاده‌ها به دنبال بارش برف اخیر اظهار داشت: از نخستین لحظات بارش برف که در شهرستان‌های ساوه و زرندیه شاهد آن بودیم، همکاران ما در پلیس راه در محورهای مربوطه حاضر شدند، لاین شرقی آزادراه ساوه-تهران که به سبب بارش برف شامگاه هشتم بهمن‌ماه مسدود شده بود را توانستیم دیروز بازگشایی کنیم.

وی افزود: و از غروب روز گذشته هم به نوعی لاین غربی این آزادراه باز شد، آزادراه ساوه-بوئین‌زهرا هم دیروز بازگشایی شد و الان همه محورهای استان باز هستند، مشکلی که وجود دارد اینکه یک بولدوزر برای استان کافی نیست.

رئیس پلیس راه استان مرکزی تصریح کرد: استان مرکزی در بحث بازگشایی محورهای مسدود خوب عمل کرد و در آزادراه ساوه-تهران هم از غروب روز گذشته آمادگی بازگشایی را داشتیم اما از سوی تهران هنوز آمادگی نبود و امروز صبح این محور را باز کردند، درحال حاضر محور شریانی بسته در استان نداریم.

کهریزی با اشاره به آزادراه ساوه-همدان گفت: در این آزادراه مشکلات بسیاری را داریم و آمار تصادفات و تلفات بالایی را در این محور شاهد هستیم که رتبه نخست تصادفات استان را دارد و در 10 ماهه امسال 34 نفر تلفات دراین آزادراه داشته‌ایم.

وی بیان کرد: از جمله عوامل بالا بودن تصادفات و تلفات در این آزادراه می‌توان به خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان اشاره کرد که ناشی از نبود پارکینک و مجتمع‌های رفاهی در این مسیر است.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت