پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۸:۵۶:۳۶

آتش‌نشانان اراک مردی را از عمق چاه ۲۰ متری نجات دادند

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک از نجات یک مرد میانسال از عمق یک چاه ۲۰ متری در اطراف روستای درمنک شهرستان فرمهین خبر داد و گفت: این فرد به دلایل نامعلومی به داخل چاه سقوط کرده بود که با تلاش به موقع آتش‌نشانان زنده بیرون آمد.

حادثه؛

آتش‌نشانان اراک مردی را از عمق چاه ۲۰ متری نجات دادند

‍«مسعود آقازیارتی» روز شنبه افزود: با توجه به اینکه محل حادثه خارج از محدوده شهری بود، پس از هماهنگی‌های لازم بلافاصله گروه امداد و نجات ایستگاه شماره یک (شهید نظری) واقع در کوی مصطفی خمینی اراک به این محل اعزام شد.

وی ادامه داد: خانواده این شخص، با تاریک شدن هوا و پاسخ ندادن این فرد به تلفن همراه خود، اقدام به جستجو برای پیداکردن او می‌کنند که خودوری او را در اطراف یک گاوداری در بیرون از روستا پیدا کرده و با مشاهده چاه در آن حوالی، متوجه سقوط وی در عمق چاه می‌شوند.

آقازیارتی اظهار داشت: به علت کمبود تجهیزات آتش‌نشانی فرمهین، این عملیات به اراک واگذار شد و آتش‌نشانان اعزامی با توجه به احتمال ریزش دیواره چاه، ابتدا ایمن‌سازی‌های لازم را انجام دادند و سپس با قرار دادن سه پایه نجات بر روی دهنه چاه، وارد آن شدند.

وی گفت: در این چاه حدود یک و نیم متر نیز آب وجو داشت که آتش‌نشانان تدابیر لازم امنیتی را به کارگرفتند و موفق شدند پس از یک عملیات ۲ ساعته، این فرد که ساعات زیادی از زمان سقوطش به چاه گذشته بود را زنده بیرون آورند.

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک افزود: این مرد پس از خروج از چاه در اختیار عوامل اورژانس قرارگرفت و به بیمارستان منتقل شد.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت