سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۲۱:۴۲:۲۹

آتش‌سوزی انبار فروشگاه رفاه اراک خسارتی در برنداشته است

مدیرعامل شرکت آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک گفت: آتش‌سوزی انبار فروشگاه رفاه اراک به موقع مهار شد و خوشبختانه خسارت چندانی نداشت.

مدیرعامل شرکت آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک:

آتش‌سوزی انبار فروشگاه رفاه اراک خسارتی در برنداشته است

فروشگاه رفاه اراک

آتش‌سوزی انبار فروشگاه رفاه اراک خسارتی در برنداشته است

ظهر امروز به‌دنبال آتش‌سوزی که در انبار فروشگاه رفاه اراک واقع در شهرک مصطفی خمینی اتفاق افتاد، ماموران آتش‌نشانی به محل اعزام و به موقع حریق را مهار کردند.

خوشبختانه این آتش‌سوزی با مهار به موقع توسط تیم آتش‌نشانی خسارت جانی و خسارت مالی چندانی را هم نداشته است.

مسعود آقازیارتی مدیرعامل آتش‌نشانی اراک در این باره در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم گفت:  علت آتش‌سوزی هنوز مشخص نشده و باید توسط تیم کارشناسی بررسی شود که آن هم زمانی بررسی می‌شود که مالک درخواست کند.

وی افزود: محل آتش‌سوزی انبار فروشگاه رفاه واقع در خیابان قیام بوده که بیشتر به سبب مرتب نبودن انبار و عدم رعایت اصول انبارداری این اتفاق رخ داده که باز هم باید کارشناسی‌های لازم در رابطه با علت حادثه انجام شود.

مدیرعامل شرکت آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک تصریح کرد: این آتش‌سوزی با کمترین خسارت، توسط تیم‌‎های اعزامی آتش‌نشانی مهار شده و خسارت وارده توسط بیمه مشخص می‌شود.

آقازیارتی بیان کرد: با توجه به نزدیکی محل آتش‌سوزی به پایگاه آتش‌نشانی به سرعت همکاران ما به همراه بنده حضور پیدا کردیم و با سرعت‌ عملی که انجام شد خسارت وارده بسیار کم بوده و حریق به سرعت خاموش شد.

وی ادامه داد: برخی محصولات سلولزی مانند دستمال کاغذی و این گونه مسائل سبب ایجاد دود زیاد شده بود که پس از مهار آتش توسط فن‌ تخلیه دود هم انجام شد.

مدیرعامل شرکت آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک عنوان کرد: تا جایی که امکان داشت از کپسول گاز استفاده شد تا به وسیله آب محصولات از بین نرود، و از آب تنها در حد خاموش کردن شعله استفاده شد.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت