دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۰:۵۸:۱۳

آبرو مدعیان دروغین مبارزه با تروریسم در جنایت تهران برباد رفت

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با جنون‌آمیز خواندن حمله ترورسیتی چهارشنبه گفت: آبروی مدعیان دروغین مبارزه با تروریسم در جریان این جنایت بر باد رفت و در مقابل ملت ایران هوشیارتر از گذشته آماده فداکاری هر چه بیشتر است.

آیت‌الله دری‌ نجف‌آبادی:

آبرو مدعیان دروغین مبارزه با تروریسم در جنایت تهران برباد رفت

حضرت امیرالمومنین(ع) الگوی ارزشمندی برای حرکت در مسیر کمال است

آبروی مدعیان دروغین مبارزه با تروریسم در جریان جنایت تهران بر باد رفت

به نقل از تسنیم، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در خطبه‌های عبادی سیاسی امروز نماز جمعه اراک با اشاره به حادثه تروریستی روز چهارشنبه در تهران و تسلیت به خانواده 17 شهیدگرانقدر این حادثه تروریستی اظهار داشت: حادثه تروریستی در حرم مطهر امام راحل و مجلس شورای اسلامی اتحاد سبب افزایش همبستگی و هوشیاری ملت ایران شد و دست مدعیان دروغین مقابله با تروریسم را بر همگان آشکار ساخت زیرا ملت بزرگ ایران از حوادث تروریستی دهه 60 تجربه‌های بسیاری کسب کرده‌اند و این حادثه سبب شد هوشیاری و انسجام مردم و نیروهای انتظامی، نظامی و امنیتی در برابر توطئه های دشمنان نسبت به گذشته بیشتر شود.

وی افزود: نیروهای امنیتی و نظامی جمهوری اسلامی ایران در چند روزهای اخیر توانستند با هوشیاری بسیار تیم تروریستی بسیاری را در نطفه خفه کنند و سرکرده آنها را از پای درآورده و به هلاکت برسانند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه ملت ایران باید دشمنان اسلام، حامیان، سردمداران پشت پرده آنان را در میدان عمل دقیق بشناسند و بدانند با چه افراد پستی روبه‌رو هستند گفت: جنایتکاران با اتحاد با یکدیگر به دنبال این هستند که جمهوری اسلامی که را خود قربانی تروریسم است و 17 هزار شهید ترور داشته است را محکوم به ترور کنند.

امام جمعه اراک بیان کرد: وهابیت تکفیری که با کمک آمریکا و اسرائیل و به نام اسلام، چنین اقدام‌هایی ننگینی را انجام می‌دهند چطور در برابر پروردگار، مسلمانان و جهانیان  پاسخگو هستند.

دری نجف آبادی خاطرنشان کرد: مردم و دستگاه‌های امنیتی باید هوشیارتر از قبل باشند همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند این‌گونه اقدامات جاهلانه و احمقانه در مقابل ملت بزرگ ایران در حد ترقه بازی است تا یک اقدام نظامی.

وی اضافه کرد: سخنان مقام معظم رهبری در مرقد مطهر امام راحل و در جمع دانشگاهیان کشور مبتنی بر آموزه‌ها و تاکیدات امام خمینی(ره) بر انقلابی بودن، انقلابی زیستن و انقلابی مردن و در واقع حسینی و زینبی زندگی کردن است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی عنوان کرد: کشور ایران دارای منابع بسیاری است که بهره‌برداری هر چه بیشتر و مناسب از این منابع مدیریت، برنامه‌ریزی، کار و همت بلند را می‌طلبد و امیدواریم دولت دوازدهم و شوراها با برنامه‌ریزی دقیق در راستای برطرف کردن مشکلات جامعه تلاش کنند تا زمینه اشتغال و توانمندی هرچه بیشتر برای جامعه فراهم شود.

امام جمعه اراک با بیان اینکه انتخابات تمام شده و دولت باید با یک برنامه‌ریزی دقیق برای 4 سال آینده کارنامه روشنی از خود ارایه دهد گفت: با تدبیر و برنامه‌ریزی مناسب می‌توان مشکلاتی را که برای صنایع استان ایجاد شده را برطرف کرد.

دری نجف آبادی بیان کرد: با توجه به وجود برخی مشکلات برای سرمایه‌گذاران موسسه‌های اعتباری، مردم باید با هوشیاری بیشتر حاصل زحمت و دست رنج زندگی خود را در هر موسسه‌ای سرمایه گذاری نکنند و در این راستا هم دستگاه‌های قضایی باید هوشیارتر عمل کنند و اجازه ندهند مال مردم چپاول شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: برنامه و نقشه راه برای توسعه و پیشرفت کشور همان اقتصادی مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری است که باید با همت تمامی مسئولان و مردم اجرایی شود.

وی افزود: حفظ حقوق و حرمت افراد و پرهیز از تهمت، تخریب و توهین، توجه به احسان ظاهری و باطنی، بزرگداشت نماز و توجه به تمامی حقوق مالی واجب در این ماه مهم و ضروری است

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت